Zoek MDM

Bulletin

Chrysler Stratus 97 Handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2936 door handmatig-mechanisch
Chrysler Stratus 97 Handleiding Gepubliceerd door manual-mecanica
Kan iemand me helpen? Ik moet de waterpomp van mijn Stratus uit 1997 vervangen. Ik woon in Houston, Texas, en ze rekenen er net zoveel voor:( als voor de auto zelf:ohmy: . Ik heb de auto echt nodig om mijn tweeling te vervoeren. Alvast bedankt voor je hulp. En groeten uit Space City:kus: ...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2939 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleiding Chrysler Stratus 97
:) Als je het bij de dealer wilt laten vervangen, is dat duur. Zoek een werkplaats die iemand kan aanbevelen. Ik heb een Stratus uit 1998 en ik wilde de waterpomp vervangen. Ze rekenden me ongeveer $ 40 voor arbeidskosten en $ 80 voor de originele pomp, in totaal $ 120. Dus probeer het buiten te doen. Ze verkopen ook een andere pomp die niet origineel is en die $ 35 kost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden - 17 jaar en 3 maanden geleden #2941 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleiding Chrysler Stratus 97
B) Hallo man, nou, nog een dienst en een bijdrage aan de
Hier is de handleiding, ik hoop deze te kunnen uploaden, zo niet, neem dan contact op
wachtwoord is munssacorp
Het is een .rar-bestand, dus als u geïnteresseerd bent, neem dan contact op met het e-mailadres
Laatst bewerkt: 17 jaar 3 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34275 door handmatig-mechanisch

munssa schreef: B) Hallo man, nou, nog een dienst en een bijdrage aan de
Hier is de handleiding, ik hoop deze te kunnen uploaden, zo niet, neem dan contact op
wachtwoord is munssacorp
Het is een .rar-bestand, dus als u geïnteresseerd bent, neem dan contact op met het e-mailadres

Hallo vriend, heb je de handleiding van de Stratus uit 1997 nog? Ik heb wat problemen met de auto en ik heb hem al naar verschillende monteurs gebracht, maar geen van hen heeft het probleem. Ik hoop dat je hem naar me kunt sturen of me kunt vertellen waar ik hem kan downloaden. Alvast bedankt. Mijn e-mailadres is: