Zoek MDM

Bulletin

VW Caribe 79 Onderdelenhandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2922 door handmatig-mechanisch
VW Caribe 79 Onderdelenhandleiding Gepubliceerd door manual-mecanica
:) Hallo, ik zou graag de onderdelenhandleiding voor een VW Caribe uit 1979 willen hebben. Als u die voor me kunt regelen, zou ik dat erg op prijs stellen, want mijn broer is zijn auto aan het restaureren en heeft hem daarom nodig. Ik overweeg om hem op deze manier te krijgen. Alvast bedankt en met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3668 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: VW Caribe 79 Onderdelenhandleiding
Ik heb ook de elektronische handleiding voor de Caribe 79 nodig. Als je die kunt krijgen, zou ik dat erg op prijs stellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16170 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: VW Caribe 79 Onderdelenhandleiding
Wauw, ik dacht dat ik hem hier zou halen, maar goed, aangezien alles tegenwoordig goedkoop is, moet ik hem kopen en volgende week uploaden, en dan bestel ik die van Chevy bij hen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16334 door handmatig-mechanisch
En jij? Ik heb deze site gevonden in de hoop daar de handleiding te vinden, maar dat was niet het geval. Ik moest hem kopen, maar laat het me weten als je interesse hebt en neem contact met me op.
:huh:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21769 door handmatig-mechanisch
Hier is een handleiding, die erg handig is, vooral als je een Caribe 1500 of 1600 hebt. Ik zoek echter de handleiding voor de Caribe MK1 of 1800. Als iemand hem heeft, zou ik erg dankbaar zijn, want de handleiding hier is erg goed, maar hij heeft niet alles wat ik zoek.