Zoek MDM

Bulletin

Ik wil een multi-merk scanner kopen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26160 door handmatig-mechanisch
Ik wil een multi-merk scanner kopen Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik woon in Venezuela en wil een multi-merk scanner kopen. Mij is verteld dat de GM Tech 2 goed is en de Carnman 64VG beter lijkt. Kan iemand mij vertellen wat de prijzen zijn en welke van de twee de beste is?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26236 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik wil een multi-merk scanner kopen
Hallo, ik woon in Chili en heb een jaar geleden een scanner gekocht. Het is een merk X-431, model DIAGUN. Hij kostte me $ 1.000.000, is zuinig in vergelijking met andere merken en ik ben zeer tevreden met de aankoop. Hij is multi-brand (50), alle Latijns-Amerikaanse merken en er zijn veel modellen binnen die merken. Hij heeft een oscillogram, er zijn functionele tests (je kunt deuren openen en sluiten, ramen openen, stoelen verschuiven, de ventilator aanzetten, enz. enz.), hij scant de motor, versnellingsbak, ABS, airbag, SRS, vierwielaandrijving, BSI, chassis, carrosserieën, enz. Hij is zeer compleet en werkt ook draadloos via Bluetooth. Ik hoop dat deze informatie nuttig voor je is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26264 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik wil een multi-merk scanner kopen
De diagun die mijn vriend noemt is voor mij de beste. Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26281 door handmatig-mechanisch
Dat klopt. De vorige vrienden hebben gelijk. Ik heb er een gekocht en ik ben er tevreden mee. Je werkt op afstand zoals je nog nooit eerder hebt gedaan.