Zoek MDM

Bulletin

presentatie en zoeken naar handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 8 maanden geleden #2605 door handmatig-mechanisch
Presentatie en zoekfunctie van handleidingen. Uitgegeven door manual-mecanica.
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Javi. Ik hoop hier te vinden wat ik zoek en ook anderen te kunnen helpen die het nodig hebben. Ik ben op zoek naar een reparatiehandleiding voor een BMW 323i uit 1983. Ik zou er erg dankbaar voor zijn (ik heb hem nodig voor de racerij). Ik heb de Opel Kadett-handleiding, deel 1, 1991, die algemene informatie, informatie over de motor en informatie over de versnellingsbak bevat.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 8 maanden geleden #2618 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Presentatie en zoeken van handleidingen
Welkom op het forum, maat. Je weet dat we er zijn voor alles wat je nodig hebt. Ik ben zelf ook monteur en ik doe ook aan racen met een '86 Corsa A met een C20SEH-motor (Opel Kadett GSi 8v). Dus als je iets nodig hebt, stel gerust je vraag.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 8 maanden geleden #2621 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Presentatie en zoeken van handleidingen
Kijk, ik ben ook op zoek naar de handleiding voor een BMW 535i uit 1988. Ik ben hier ook nieuw in en probeer erachter te komen hoe ik die kan aanvragen. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7425 door handmatig-mechanisch
Hallo! Kun je me helpen? Ik heb dringend een werkplaatshandboek nodig voor een Opel Corsa A 1.6 GSI.

Ik wil er heel graag een vinden...