Zoek MDM

Bulletin

presentatie en zoeken naar handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #2605 door handmatig-mechanisch
Presentatie en zoeken naar handleidingen Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Javi. Ik hoop hier te vinden wat ik zoek en anderen te helpen die het nodig hebben. Ik ben op zoek naar een reparatiehandleiding voor een BMW 323i uit 1983. Ik zou het erg waarderen (ik heb hem voor het racen). Ik heb de handleiding voor de Opel Kadett uit 1991, met algemene informatie, motor en versnellingsbak.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #2618 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handboekmechanica op het onderwerp Re: presentatie en zoeken naar handleiding
Welkom op het forum, maat! Je weet dat we er voor je zijn als je iets nodig hebt. Ik ben ook monteur en ik race graag met een Corsa A uit 1986 met een C20SEH-motor (Opel Kadett GSI 8v). Dus als je iets nodig hebt, plaats het dan gerust.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #2621 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handboekmechanica op het onderwerp Re: presentatie en zoeken naar handleiding
Kijk, ik ben ook op zoek naar de handleiding voor een BMW 535I uit 1988. Ik ben hier ook nieuw in en ik probeer al een tijdje te vinden hoe ik die kan bestellen. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7425 door handmatig-mechanisch
Hallo!! Kunt u mij helpen? Ik heb een werkplaatshandboek nodig voor een Opel Corsa A 1.6 GSI.

Ik ben er echt naar op zoek.