Zoek MDM

Bulletin

DRINGENDE VW PINTER 05 REPARATIEHANDLEIDING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25517 door handmatig-mechanisch
DRINGENDE VW PINTER 05 REPARATIEHANDLEIDING Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een handleiding nodig van Pointer 05, want ik heb er een probleem mee (de ventilator blijft draaien). Ik heb de radiatorklep al vervangen, maar het probleem is nog steeds hetzelfde...

Ik hoop dat iemand me kan helpen de reparatiehandleiding te vinden. Bedankt...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25518 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: DRINGENDE VW PINTER 05 REPARATIEHANDLEIDING
Hallo, wat er met de ventilatorstoring aan de hand is, is dat de weerstand die de ventilator tussen de eerste en de tweede laat bewegen kapot is. Je moet de weerstand in het reservoir van de ventilator controleren. Ik hoop dat de informatie nuttig is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25531 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: DRINGENDE VW PINTER 05 REPARATIEHANDLEIDING
Hoi Chavez, ik heb de weerstand gecontroleerd en ik heb hier geen conflict gezien. Het probleem lijkt bij mij het relais voor lage snelheid te zijn. Toen de storing optrad met de schakelaar gesloten, ben ik naar de relais gegaan en met een lichte tik (met mijn vinger) sloeg de ventilator uit... Ik ga het relais voor lage snelheid vervangen en als ik zie dat het probleem is genormaliseerd, laat ik het je weten...

Bedankt voor je reactie en hier gaan we! Voor alles wat je nodig hebt, van Mty.nl