Zoek MDM

Bulletin

Mazda B2600 CD Gebruikershandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25394 door handmatig-mechanisch
Mazda B2600 CD Gebruikershandleiding Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo goedeavond, aan iedereen die vandaag verbonden is en groeten aan degenen die dit bericht lezen. Ik ben niet zo goed op deze forums. Ik heb onlangs een Mazda B2600 CD uit 2002 gekocht. Als iemand mij de handleiding zou kunnen verkopen, of deze zou kunnen sturen en publiceren, zodat ik deze kan downloaden, zou ik dat op prijs stellen. Ik wil namelijk alles weten over mijn auto en ik wil hem graag efficiënt gebruiken en onderhouden. Bij voorbaat dank en ik hoop dat u mij kunt helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26523 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mazda B2600 CD Gebruikershandleiding
Hallo. Ik heb deze pagina net gevonden. Als het de pagina is die bij de truck geleverd werd, kan ik hem scannen en naar je sturen. Maar zou je een foto kunnen maken van de solenoïde met de slangen voor achterwielaandrijving, die zich vlak bij het reservoir van de ruitensproeier bevindt? Er zitten ongeveer zes slangen in. De slangen van mijn truck zijn verplaatst en het lampje voor achterwielaandrijving op het dashboard blijft branden, zelfs als de vierwielaandrijving niet is ingeschakeld. Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26642 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mazda B2600 CD Gebruikershandleiding
Hallo, goedemiddag. Ja, dat is de handleiding die ik nodig heb. Ik heb geen problemen. Ik stuur je zo meteen de foto. Waar ik niet zeker van ben, is of de RFW-indicator daardoor blijft branden. Die van mij blijft ook branden, en ik denk dat het komt doordat de sensor of schakelaar beschadigd is. Onthoud dat wanneer de RFW is aangesloten of aan staat, dit betekent dat het voorste deel is ingeschakeld.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26643 door handmatig-mechanisch
Stuur me gerust een e-mail, dan kan ik je de foto sturen. Ik gebruik deze pagina namelijk ook niet zo vaak en ik weet niet of ik de foto hier kan uploaden om naar je te sturen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26676 door handmatig-mechanisch
Goededag.
Zou dat de achilleshiel van pick-uptrucks kunnen zijn? Bij mij leken de solenoïdeslangen verplaatst te zijn omdat hij los zat. Daarom wil ik foto's zien. Stuur me een e-mail op . .
Doei