Zoek MDM

Bulletin

Elektrisch circuit van de Renault 19 diesel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #2522 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault 19 diesel elektrisch circuit
Het probleem is als volgt: er komen twee draden, geel en wit, uit de sensor die het relais activeert dat de koelventilator aanstuurt. De rode draad die naar het relais gaat, is de 12 volt, en de andere bruine draad, die, wanneer verbonden met aarde, de ventilator start. Als ik de twee draden van de sensor verbind, zou de ventilator moeten starten, maar er gebeurt niets en er komt geen stroom doorheen. Ik denk dus dat er een circuit of iets dergelijks tussen de sensor en het relais zit.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #2581 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault 19 diesel elektrisch circuit
Hallo, sorry voor de traagheid, maar ik denk dat dit is wat u vraagt. Als dat niet zo is, vraag het gerust en ik zal proberen te helpen waar ik kan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden - 17 jaar 7 maanden geleden #2583 door handmatig-mechanisch
Sorry, maar ik kon niet eerder antwoorden.
Ik denk dat dit is wat je wilt.
Ik weet niet of je het goed zult zien. Als dat niet zo is, kan ik het je per e-mail sturen, als je me vertelt waar.
Laatst bewerkt: 17 jaar 7 maanden geleden door .