Hallo:
Je zou eens moeten informeren naar ELSAWIN.
Dat is een applicatie van de VAG-groep waar je instructies kunt vinden voor het demonteren van onderdelen van elk VAG-model (SEAT, SKODA, Volkswagen en in jouw geval AUDI).
In jouw geval is het een A4 B5, als ik me niet vergis.
Om het te downloaden, kun je op forums zoals Audi Ibérica of Seat Exeo.com naar links vragen. Het is wel wat prijzig, afhankelijk van je internetverbinding, computerkennis, enz., maar de mensen leggen het heel goed uit en helpen je graag.
Je moet je registreren en in sommige gevallen tot wel 10 berichten plaatsen om toegang te krijgen tot het subforum voor handleidingen en documentatie.
Op het Exeo-forum (A4 B7-platform) zijn er een aantal uitstekende leden die voor je kunnen opzoeken hoe je een specifiek onderdeel moet demonteren en de instructies als pdf kunnen uploaden.
Hier zijn de links naar Audi Iberica (waar een subforum is speciaal voor jouw A4 B5-model):
www.audisport-iberica.com/foro/
En naar de SEAT Exeo-club (je moet 10 keer posten om toegang te krijgen tot het documentatie-subforum waar ELSAWIN te vinden is):
clubseatexeo.com/foro/
Dit forum wordt, zoals je zult begrijpen, gebruikt voor de SEAT Exeo, hoewel ze informatie hebben voor veel modellen, dus misschien kan iemand je helpen.
Een andere applicatie die je wellicht interessant vindt, is ETKA, waar je de onderdeelnummers en prijzen voor ELK reserveonderdeel kunt vinden.
Ik denk dat er waarschijnlijk geen handleiding bestaat; je kunt het beste vertrouwen op ELSAWIN (ik ken het alleen voor de SEAT A4 B6 en B7).
Zoals ik al zei, als je de applicatie niet wilt downloaden, kun je vragen naar de demontage van een specifiek onderdeel. De kans is groot dat iemand je wil helpen (ik heb zelf geen ELSAWIN, sorry).
Succes!