Hallo:
Je zou eens moeten vragen naar ELSAWIN.
Het is een VAG-groepsapplicatie waarmee je kunt leren hoe je elk VAG-model (SEAT, SKODA, Volkswagen en, in jouw geval, AUDI) kunt demonteren.
In jouw geval is het de A4B5, als ik me niet vergis.
Om de applicatie te downloaden, kun je de links op forums zoals Audi Ibérica of SeatExeo.com gebruiken. Het is wat prijzig, afhankelijk van je verbinding, computervaardigheden, enz., maar mensen leggen het heel goed uit en zullen je helpen.
Je
moet je registreren en in sommige gevallen tot wel 10 keer posten om toegang te krijgen tot het subforum met handleidingen en documentatie. In het Exeo-forum (A4B7-platform) zijn er een aantal zeer goede forumleden die je kunnen helpen met hoe je iets specifieks kunt demonteren en het als pdf kunt uploaden.
Ik geef je links van Audi Ibérica (waar een subforum is speciaal voor jouw A4B5-model):
www.audisport-iberica.com/foro/
En van de Seat Exeo Club (je moet 10 keer posten om bij het documentatiesubforum te komen waar ELSAWIN staat):
clubseatexeo.com/foro/
Dit forum, zoals je zult begrijpen, wordt gebruikt voor de SEAT EXEO, hoewel de informatie voor veel modellen beschikbaar is, dus het is mogelijk dat iemand je kan helpen.
Een andere applicatie die je misschien interessant vindt, is ETKA, waar je referenties vindt voor ELK reserveonderdeel en de prijzen ervan.
Ik denk dat het lastig is om per se een handleiding te hebben, maar je zou je moeten laten leiden door ELSAWIN (ik ken het alleen voor SEAT en A4B6 en B7).
Zoals ik al zei, als je de applicatie niet wilt downloaden, kun je vragen om iets specifieks te demonteren. Het is heel gemakkelijk voor iemand om je te willen helpen (ik heb ELSAWIN helaas niet).
Succes!!