Zoek MDM

Bulletin

Renault Mégane 5-deurs werkplaatshandboek, jaar 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2418 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb deze handleiding nodig omdat ik hem nergens kan vinden. Er staat wel een handleiding op deze website, maar die is voor de eerste versie. Mijn auto zit in de tweede fase van deze.
Bedankt :)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden - 17 jaar en 5 maanden geleden #2437 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Mégane 5-deurs werkplaatshandboek, bouwjaar 2000
Ik denk dat ik je kan helpen. Ik heb de handleidingen die je nodig hebt in pdf-formaat. Ik zoek die voor de Mégane Classic 1.9dti, die uit '97, de eerste. Weet je waar ik iets kan vinden? Ik stuur je er wel één van de drie die ik heb. Als het helpt, stuur ik je de andere twee. Mocht je interesse hebben, ik heb ze voor een paar euro van eBay gedownload.
Laatst bewerkt: 17 jaar en 5 maanden geleden door . Reden: Corrupte bijlage verwijderd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9514 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Mégane 5-deurs werkplaatshandboek, bouwjaar 2000
Kunt u deze naar mijn e-mailadres sturen? Ik kan hem namelijk niet in het Spaans vinden. Ik heb een vergelijkbare versie in het Frans, maar die is niet hetzelfde, en die begrijp ik niet. Alvast bedankt.
Mijn e-mail .