Zoek MDM

Bulletin

Ik heb werkplaatshandboeken nodig voor een Audi A4 90 pk

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #24042 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek voor een Audi A4 90 pk. Als u mij daarbij kunt helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Met vriendelijke groeten

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24104 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Ik heb werkplaatshandboeken nodig voor een Audi A4 90 pk
Hallo, ik heb het in het Russisch en ik kan het je toesturen als je wilt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24106 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Ik heb werkplaatshandboeken nodig voor een Audi A4 90 pk
Hallo, als er een vertaler beschikbaar is, wilt u die dan naar mij sturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24146 door handmatig-mechanisch
Hallo, wat een geluk dat u me op het portaal aantreft, want ik ben hier zelden. Nadat ik het bestand had gezien dat u had – het is voor de Audi 100 en 200 – heb ik speciaal voor u de versie voor de A4 gedownload, ook in het Russisch. Ik weet niet zeker of u het zult ontvangen, omdat het een pdf-bestand is. Mocht u het niet ontvangen, bel me dan gerust op 675438199. Als u geïnteresseerd bent in een specifieke pagina, laat het me dan weten, dan kan ik die voor u vertalen, want ik spreek zes talen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24162 door handmatig-mechanisch
Hallo, goedemiddag. Ik weet niet precies waar ik moet zoeken, maar als u mij de link naar de downloadpagina kunt sturen, zou ik u zeer dankbaar zijn. Met vriendelijke groeten