Zoek MDM

Bulletin

Handleiding KIA GRAND SPORTAGE 2002-2004

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden - 14 jaar 1 maand geleden #23663 door handmatig-mechanisch
KIA GRAND SPORTAGE 2002-2004 Handleiding Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen. Ik ben op zoek naar het WERKPLAATSHANDLEIDING en het ONDERDELENHANDLEIDING voor een Kia Grand Sportage uit 2004 (hoewel het hetzelfde is als het model uit 2003 of 2002). Hartelijk dank voor jullie hulp.

Laatst bewerkt: 14 jaar 1 maand geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23673 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleiding KIA GRAND SPORTAGE 2002-2004
Hallo

Onderdelenhandleiding voor uw model beschikbaar in het Spaans:

Neem contact met ons op via

www.informacionautomotriz.cl

Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23689 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleiding KIA GRAND SPORTAGE 2002-2004
AHHHH, maar dit is betaald. Hoort dit niet een community te zijn waar we elkaar allemaal helpen en elkaar gratis dingen geven? Ik heb hier al heel wat handleidingen naartoe gestuurd, jammer dat we hier winst op maken... In ieder geval heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39786 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, mijn vriend! Een gunst, heb je de handleiding van de Kia Sportage kunnen bemachtigen? Ik heb die handleiding ook nodig voor dezelfde auto als jij. Als je hem hebt, zou ik het zeer op prijs stellen als je hem naar me zou kunnen sturen. Ik vraag me af of het nodig is om de tank te verlagen om de brandstofpomp te vervangen, of moet ik gewoon de achterbank verwijderen? Bedankt!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden - 12 jaar en 6 maanden geleden #39941 door handmatig-mechanisch
Voor degenen die het nodig hebben: WERKPLAATSHANDLEIDING: www.kiatechinfo.com/TechnicalInformation..._num=8&menu_type=1_1

Maak een account aan (geen gedoe, heel eenvoudig en gratis) en voer het gewenste Kia-model in, samen met alle bijbehorende handleidingen en bijbehorend nieuws. Elk hoofdstuk kan worden afgedrukt, geprint naar een PDF (als u die optie op uw pc hebt geïnstalleerd) en vervolgens worden samengevoegd tot één PDF, zodat u alle hoofdstukken bij elkaar hebt. Mocht u problemen ondervinden, neem dan contact met mij op:
Laatst bewerkt: 12 jaar 6 maanden geleden door .