Zoek MDM

Bulletin

Handgeschakelde KIA GRAND SPORTAGE 2002-2004

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden - 14 jaar en 5 maanden geleden #23663 door handmatig-mechanisch
KIA GRAND SPORTAGE 2002-2004 Gebruikershandleiding Uitgegeven door manual-mecanica
Goedendag. Ik ben op zoek naar het werkplaatshandboek en het onderdelenhandboek voor een Kia Grand Sportage uit 2004 (hoewel het hetzelfde model is als uit 2003 of 2002). Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp.

Laatst bewerkt: 14 jaar en 5 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #23673 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: KIA GRAND SPORTAGE 2002-2004 Handleiding
Hallo

Onderdelenhandleiding beschikbaar in het Spaans voor uw model:

Neem contact met ons op via

www.informacionautomotriz.cl

Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #23689 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: KIA GRAND SPORTAGE 2002-2004 Handleiding
AHHHH, maar hier moet je voor betalen. Is dit niet juist een community waar we elkaar helpen en dingen gratis weggeven? Ik heb hier al heel wat handleidingen naartoe gestuurd, het is jammer dat we hier een bedrijf van maken... Toch bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #39786 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, vriend! Ik heb een gunst te vragen. Heb je de gebruikershandleiding van de Kia Sportage gevonden? Ik heb die handleiding namelijk ook nodig voor dezelfde auto als jij. Als je hem gevonden hebt, zou ik het zeer waarderen als je hem naar me zou kunnen sturen Ik wil graag weten of het vervangen van de brandstofpomp vereist dat de brandstoftank wordt verwijderd, of dat het simpelweg een kwestie is van het demonteren van de achterbank. Bedankt!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden - 12 jaar en 11 maanden geleden #39941 door handmatig-mechanisch
Voor wie het nodig heeft: WERKPLAATSHANDLEIDING: www.kiatechinfo.com/TechnicalInformation..._num=8&menu_type=1_1

Maak een account aan (het is eenvoudig en gratis) en ga vervolgens naar het Kia-model dat u nodig hebt om alle handleidingen en gerelateerd nieuws te vinden. Elk hoofdstuk kan worden afgedrukt; print het naar PDF (als u die optie op uw pc hebt geïnstalleerd) en voeg vervolgens alle PDF's samen tot één bestand, zodat alle hoofdstukken bij elkaar blijven. Neem gerust contact met mij op als u problemen ondervindt
Laatst bewerkt: 12 jaar en 11 maanden geleden door .