Zoek MDM

Bulletin

Er is geen excuus om geen handleidingen op de pagina te uploaden

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3155 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Er is geen excuus om geen handleidingen op de pagina te uploaden
Ik vind het een geweldig idee. Ik ben nieuw op het forum, maar ik ben al aan het leren hoe ik het moet gebruiken. De handleidingen van Nissan, het merk waar ik voor werk, kunnen me erg helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3458 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Er is geen excuus om geen handleidingen op de pagina te uploaden
Dat klopt, maar daarna volgen een aantal stappen die nog niet voldoende zijn uitgelegd. Er zijn mensen die slechts minimaal IT-kennis hebben, en als ze ons niet stap voor stap uitleggen hoe we de handleidingen moeten uploaden, weten we het ook niet meer.
Met vriendelijke groet en alvast bedankt :):) :)

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3470 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik wil graag andere forumleden helpen met handleidingen, aangezien ik er meerdere heb, maar ik weet niet hoe ik ze moet versturen.
Het probleem is het volgende:
bijna alle handleidingen zijn in pdf-formaat en zoals je misschien weet, vraagt de pagina me om een bestand om te versturen, maar deze handleidingen zijn verdeeld over ongeveer 20 verschillende mappen, die op hun beurt weer zijn onderverdeeld in vele submappen.
Mijn vraag is simpel: hoe verstuur ik dit soort handleidingen? Map voor map, of is er een andere manier om ze allemaal in één map te versturen?:boos:

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3881 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben nieuw. Dit is mijn eerste forumbericht. Ik wil graag weten of je de Autodata van 2008 hebt kunnen uploaden. Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 weken geleden #3965 door handmatig-mechanisch
Hallo goedemorgen, ik ben nieuw in dit alles.
Ik zou graag een handleiding willen hebben voor een Peugeot Expert HDi uit 2005.
Waar kan ik dit aanvragen?
Mijn adres is