Zoek MDM

Bulletin

Er is geen excuus om geen handleidingen op de pagina te uploaden

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #4070 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de handleiding van de Nissan AD Wagon uit 1991
Kan iemand mij alstublieft de handleiding voor de Nissan AD Wagon uit 1991 sturen? Het is dringend. Ik geef u mijn adres:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 weken geleden #4125 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Er is geen excuus om geen handleidingen op de pagina te uploaden
Als u ze in PDF-formaat hebt, kunt u ze met Winzip comprimeren en op die manier verzenden.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 week geleden #4226 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Er is geen excuus om geen handleidingen op de pagina te uploaden
Hallo vrienden.

Ik kom uit Chili en ik heb de handleiding van de Swift GTI. Ik laat het jullie downloaden via deze link:

www.swift.cl/manuales/manualswift.tar.gz

. Met vriendelijke groet,

Rubens GTI

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4461 door handmatig-mechanisch
Kijk, ik heb een probleem. Ik heb veel handleidingen, maar ze zijn fysiek, met papier en inkt. Ik weet dat ik ze moet scannen om ze te digitaliseren. Ik heb een HP 2200c-scanner. Ik weet niet hoe ik de afbeeldingen naar pdf-formaat moet converteren. Of als je software kent die me daarbij kan helpen, zou ik dat op prijs stellen. Ik wil al mijn handleidingen delen.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4595 door handmatig-mechanisch
juve07 schreef:

Hallo, ik wil graag andere forumleden helpen met handleidingen, aangezien ik er meerdere heb, maar ik weet niet hoe ik ze moet versturen.
Het probleem is het volgende:
bijna alle handleidingen zijn in pdf-formaat en zoals je misschien weet, vraagt de pagina me om een bestand om te versturen, maar deze handleidingen zijn verdeeld over ongeveer 20 verschillende mappen, die op hun beurt weer zijn onderverdeeld in vele submappen.
Mijn vraag is simpel: hoe verstuur ik dit soort handleidingen? Map voor map, of is er een andere manier om ze allemaal in één map te versturen?:boos:

IN EEN RITSSLUITING BIJVOORBEELD?