Zoek MDM

Bulletin

Er is geen excuus om geen handleidingen op de pagina te uploaden

• werkplaatshandboek
  • Onderwerpauteur
  • Moderator
  • Moderator
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden - 16 jaar en 6 maanden geleden #2360 volgens werkplaatshandboek
;) Iedereen die handleidingen heeft of iemand op dit forum een specifieke handleiding ziet aanvragen en jij hebt die, kan deze eenvoudig delen door deze te uploaden naar onze downloadpagina. Hoe meer je deelt met anderen, hoe makkelijker het voor hen wordt om hetzelfde te doen wanneer jij degene bent die een specifieke handleiding nodig hebt. Daarom moedig ik je aan om al je materiaal te delen, zodat we een grote community van informatie over mechanica kunnen creëren.
ZODRA HANDLEIDINGEN ZIJN VERZONDEN, WORDEN ZE GECENSUREERD VOORDAT ZE GEDOWNLOAD KUNNEN WORDEN. We doen dit om onjuiste of dubbele informatie of bestanden met virussen te voorkomen. Het kan een paar weken duren voordat de handleiding beschikbaar is, afhankelijk van onze werklast.
Laatst bewerkt: 16 jaar 6 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2399 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Er is geen excuus om geen handleidingen op de pagina te uploaden
Zeker! Goed idee! Maar hoe upload je de handleidingen naar de pagina? Wat is de link?:(

• werkplaatshandboek
  • Onderwerpauteur
  • Moderator
  • Moderator
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2410 volgens werkplaatshandboek
Reactie van Manual-workshop op het onderwerp Re: Er is geen excuus om geen handleidingen op de pagina te uploaden
Het is duidelijk dat je de pagina's niet graag leest.:P Laten we eens kijken: onder elk onderdeel van het downloadgedeelte vind je een knop met de tekst "Handleiding verzenden", waarmee je handleidingen kunt uploaden. Niet-geregistreerde gebruikers kunnen handleidingen alleen uploaden in de sectie Diversen, of met andere woorden, via deze link : "Handleiding verzenden".

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2465 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Er is geen excuus om geen handleidingen op de pagina te uploaden
Ik heb ongeveer 800 keer geprobeerd een link voor Autodata 2008 te uploaden. Welk bestandsformaat moet het bestand hebben om het te kunnen uploaden? Ik krijg een foutmelding dat ik een bestand met die extensie niet kan uploaden!

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2466 door handmatig-mechanisch
Ja, het is niet bij me opgekomen om het in een bestand te comprimeren, maar het is onderweg, het is geweldig.