Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 207 Werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden - 14 jaar en 4 maanden geleden #23116 door handmatig-mechanisch
Peugeot 207 Werkplaatshandboek Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal:
ik ben bezig met het monteren van een Peugeot 207 Sport voor mijn auto en ik moet een aantal verbindingen maken. Hiervoor heb ik een 12V-spanning nodig die niet met de sleutel wordt uitgeschakeld, of de energiebesparende modus met lage stroomsterkte. Ik heb ook een hogere 12V-spanning nodig, 2-4 Ampère, die wel met de sleutel wordt uitgeschakeld. Kan iemand me helpen? Ik denk dat het werkplaatshandboek misschien helpt.

Bedankt allemaal.
Laatst bewerkt: 14 jaar 4 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25563 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 207 Werkplaatshandboek
-Hallo vriend.

Ik raad aan om de 30A (directe accuklem) aan te sluiten op de kabel die rechtstreeks naar de zekeringkast gaat. Zodra je de gewenste kabel hebt verwijderd, bescherm je deze met zekeringen en ben je klaar. Ik raad geen kabels aan met een doorsnede kleiner dan 0,75 mm.
Sluit niets wat je van plan bent te doen parallel of in serie aan op een andere module of schakeling. Dit kan spanningsdalingen veroorzaken die de goede werking van een regeleenheid kunnen verstoren en vergelijkbare storingen kunnen veroorzaken.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25565 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 207 Werkplaatshandboek
Bedankt voor je antwoord. Wat ik mis zijn de schema's om de aansluitpunten te vinden. Eerlijk gezegd ben ik nogal huiverig om de accu en de zekeringkast aan te raken.