Zoek MDM

Bulletin

upload handleiding Corsa 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 8 maanden geleden #2310 door handmatig-mechanisch
Handleiding Corsa 2002 uploaden Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een elektrische handleiding nodig voor een Corsa uit 1998 of 1999, en ik heb een werkplaatshandboek voor een Corsa uit 2002 (meer dan 2800 pagina's) + een handleiding met een elektrisch schema uit 2002.
Ik heb het werkplaatshandboek van de Corsa uit 2001 van deze pagina gedownload, maar ik kan het niet uitpakken; ik krijg de melding dat het bestand beschadigd is.
Ik zou het op prijs stellen als u me helpt uit te zoeken of mijn bestand niet overeenkomt met dat
op deze pagina, zodat ik het kan uploaden.
Ik heb met name de pinout van het instrumentenpaneel van die Corsa nodig.

Met vriendelijke groet, en ik zou uw hulp op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 8 maanden geleden - 17 jaar en 8 maanden geleden #2373 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Uploaden van de handleiding van de Corsa uit 2002
Hallo, nou ik weet het niet. Deze pagina telt precies 3000 pagina's, niet één meer en niet één minder. Ik heb ze persoonlijk geteld. Er staat van alles en nog wat in en in de handleiding staan de volgende onderverdelingen. Controleer of dat zo is. Als dat niet zo is, upload dan alsjeblieft die handleiding naar het forum. De handleiding is: elektrische schema's, technische specificaties, verklarende woordenlijst, intro's, Opel Corsa Gama95 werkplaatshandboek, manufacturing_plan. Tot ziens, en ik smeek je om er nog eentje van jou. Als je die uploadt, kunnen we er meer aan toevoegen. Ik heb hem trouwens nodig, xDDD, tot ziens, en veel succes, Caymans!!!

PS: Mij is iets soortgelijks overkomen. Ik moest het wel 3 of 4 keer downloaden, want soms halverwege of aan het begin en 12 seconden voor het einde stopte het, of gaf het de melding 'voltooid', dat wil zeggen, van seconde tot seconde en dat kwam omdat er fouten waren en het niet goed kon worden gedownload. Probeer het opnieuw en om het risico te verkleinen, doe het terwijl de pc aan staat met MSN gesloten, met alle vensters gesloten, en als er nog een andere pc is verbonden met internet, zodat het sneller downloadt, en hoe sneller hoe beter. Bovendien hoef je dan niet zo lang te wachten, haha. Nou, tot ziens, doei
Laatst bewerkt: 17 jaar 8 maanden geleden door . Reden: Ik heb iets anders toegevoegd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 8 maanden geleden - 17 jaar en 8 maanden geleden #2411 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Uploaden van de handleiding van de Corsa uit 2002
Hallo Caymans: Ik denk dat de handleiding die ik heb anders is, deze is uit 2002. Hij bevat een complete lijst met carrosseriedelen, inclusief de motor, en bevat geen elektrische onderdelen.
Ik heb echter ook een cd gekocht met alleen elektrische onderdelen, die ik ga uploaden.
Groeten, hsen.
PS: Ik heb geprobeerd de cd te zippen, maar hij zegt dat het niet is toegestaan; het lijkt beveiligd te zijn.
Ik ga proberen de elektrische onderdelen in pdf-formaat te sturen, wat lichter is. Dan vraag ik degenen die het weten wat ik moet doen.
(Bovenstaand is een deel van het bericht dat ik probeerde te uploaden, maar zelfs de pdf was niet toegestaan. Er stond: "Codering error" of zoiets.
Als iemand weet hoe ik het moet uploaden, laat het me dan weten.)
Laatst bewerkt: 17 jaar 8 maanden geleden door . Reden: grammaticale fouten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 8 maanden geleden - 17 jaar en 8 maanden geleden #2414 door handmatig-mechanisch
Oké, ik denk dat ik het probleem heb opgelost. Laten we de lichtere versie proberen.
Hier komt "2002 Corsa bedradingsschema's".
Ik hoop dat het helpt.
Laatst bewerkt: 17 jaar 8 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 8 maanden geleden - 17 jaar 7 maanden geleden #2415 door handmatig-mechanisch
Hallo weer: ik kan de elektrische handleiding niet eens uploaden. Het bestand is bijna 2 megabyte groot en de website geeft aan dat je geen bestand groter dan 120 kbps kunt uploaden.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik dat moet doen. (Het bestand is gezipt.)
Groeten.

P.S. Nou, het lijkt erop dat je de handleidingen ergens anders op deze pagina moet uploaden (in de downloadsectie, "Handleidingen uploaden"). Ik heb het gisteren gedaan en de moderator geïnformeerd. Hopelijk lukt het me.
Laatst bewerkt: 17 jaar 7 maanden geleden door . Reden: Tekst aanpassen om te voorkomen dat er een nieuw bericht wordt geopend en er ruimte wordt ingenomen.