Hallo, nou ik weet het niet. Deze pagina telt precies 3000 pagina's, niet één meer en niet één minder. Ik heb ze persoonlijk geteld. Er staat van alles en nog wat in en in de handleiding staan de volgende onderverdelingen. Controleer of dat zo is. Als dat niet zo is, upload dan alsjeblieft die handleiding naar het forum. De handleiding is: elektrische schema's, technische specificaties, verklarende woordenlijst, intro's, Opel Corsa Gama95 werkplaatshandboek, manufacturing_plan. Tot ziens, en ik smeek je om er nog eentje van jou. Als je die uploadt, kunnen we er meer aan toevoegen. Ik heb hem trouwens nodig, xDDD, tot ziens, en veel succes, Caymans!!!
PS: Mij is iets soortgelijks overkomen. Ik moest het wel 3 of 4 keer downloaden, want soms halverwege of aan het begin en 12 seconden voor het einde stopte het, of gaf het de melding 'voltooid', dat wil zeggen, van seconde tot seconde en dat kwam omdat er fouten waren en het niet goed kon worden gedownload. Probeer het opnieuw en om het risico te verkleinen, doe het terwijl de pc aan staat met MSN gesloten, met alle vensters gesloten, en als er nog een andere pc is verbonden met internet, zodat het sneller downloadt, en hoe sneller hoe beter. Bovendien hoef je dan niet zo lang te wachten, haha. Nou, tot ziens, doei