Zoek MDM

Bulletin

Mercedes Benz ML270CDI Werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22092 door handmatig-mechanisch
Mercedes Benz ML270CDI Werkplaatshandboek Gepubliceerd door manual-mecanica
Beste collega's, ik heb de werkplaatshandleiding in het Spaans of Engels nodig voor de Mercedes Benz ML270 CDI. Kunt u mij vertellen waar ik die kan vinden of hoe ik hem elektronisch kan bestellen, zolang de bron betrouwbaar is? Ik heb me al meerdere keren aangemeld en betaald, maar ze hadden de handleiding niet. Dank u wel, groeten. - Miguel

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22306 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mercedes Benz ML270CDI Werkplaatshandboek
Gerardo Acosta, hartelijk dank voor je informatie. Ik heb hem net gekocht, maar de handleiding is degene die je bij de auto krijgt, dus ik ben op zoek naar de werkplaatshandleiding. Met vriendelijke groet. - Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22316 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mercedes Benz ML270CDI Werkplaatshandboek
In dat geval geloof ik dat Mercedes-Benz geen werkplaatshandboeken meer publiceert voor modellen vanaf de jaren 90. Alles wat je nodig hebt voor je ML is beschikbaar in het WIS-programma. Je kunt vragen of ze het hebben of krijgen, of proberen het ergens te downloaden.
Met vriendelijke groet!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22321 door handmatig-mechanisch
Gerardo: Hartelijk dank voor de informatie over de WIS. Ik zal ernaar kijken. Nu u het er toch over heeft, vraag ik u het volgende: is er iets vergelijkbaars met de WIS voor de BMW-lijn? Met vriendelijke groet, Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22322 door handmatig-mechanisch
Ja, er is een soortgelijk programma voor BMW, maar ik weet de naam even niet meer.