Zoek MDM

Bulletin

Handleiding voor Nissan Pick-up uit 1985

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #21973 door handmatig-mechanisch
1985 Nissan Pickup Handleiding Gepubliceerd door manual-mecanica
Hey forum! Ik heb een Amerikaanse Nissan pick-uptruck, modeljaar 1985, met 4 cilinders en 8 bougies. Ik denk dat de motor een Z24 is. Hij heeft een standaard transmissie en ik ben op zoek naar de reparatiehandleiding om hem 100% te krijgen. Wat ik het meest nodig heb, is het elektrische gedeelte (dashboard en verlichting). Bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33293 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleiding Nissan Pickup uit 1985
Hallo, ik hoop dat je je probleem hebt opgelost. Ik heb hetzelfde probleem en ik kan geen handleiding vinden. Als je het hebt opgelost, wil ik je vragen of je me die kunt geven. Dank je wel. Fijne Pasen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33448 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleiding Nissan Pickup uit 1985
Hallo, ik heb de handleiding nog niet gevonden. Als ik hem vind, zal ik hem op het forum plaatsen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33582 door handmatig-mechanisch
Hallo hallo
:lachen: :lachen:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33583 door handmatig-mechanisch
Hoi Erish, ik wilde je vragen of je de sloten van je Nissan Z24 uit 1985 al eens uit elkaar hebt gehaald. Kijk, ik heb de mijne uit elkaar gehaald en hij heeft een stevig slot dat vastzit met een metalen ring en vervolgens een bronzen. Als je die van jou al uit elkaar hebt gehaald, kun je me dan vertellen of dat zo is of dat die bronzen ring daar niet past omdat hij aan de andere kant niet past en als ik hem erin doe, grijpt hij wel, maar kraakt hij als een blik dat tegen iets als dat botst. Ruuuutk Ruuuuuuuuuuuuutk Nou, bedankt voor je aandacht.