Zoek MDM

Bulletin

reden en verzoek voor blazer 99 handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21419 door handmatig-mechanisch
Reden en verzoek voor de Blazer 99 handleiding Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, goedemorgen. Ik heb de handleiding aangevraagd vanwege een probleem met mijn blazer, en ik denk dat het een goed idee is om dat te vermelden. het probleem was dat de motor stopte met werken terwijl de unit draaide, in de eerste reviews was er brandstof en stroom in de bougies maar de motor startte niet, na een tijdje begon ik de stroom opnieuw te controleren en ik merkte dat het er even niet meer was, de brandstofdruk werd opnieuw gecontroleerd en deze was binnen het opgegeven bereik, de aansluitingen van de afdekking werden schoongemaakt die een beetje vuil waren en de motor kwam weer tot zichzelf, na twee dagen sloeg de motor weer af, de verdelerkap werd vervangen en de zaak werd opgelost, anderhalve dag ging voorbij en de motor sloeg af, de reviews daarna waren uitputtend tot waar je het je niet kunt voorstellen, verschillende onderdelen werden vervangen om hun werking te controleren en er werd geen succes behaald, van de nokkenassensor tot de distributieketting zonder dat de motor tekenen van leven vertoonde, ja er waren een paar enorme explosies die zelfs de uitlaat openden,
eindelijk kreeg ik een teken van hoop, ik koppelde de positiesensor van de krukas los, koppelde de bougiekabels los en aardde ze, met een schroevendraaier activeerde ik de krukassensor om de stroom te laten springen, stelde de cilinders in op het overeenkomstige BDP en op deze manier Ik kon bevestigen dat het probleem was dat twee cilinders elkaar kruisten (de stroom sprong twee keer over). De oplossing was dat de verdelerkap die ik had gekocht kapot was.
Tja, zo is het nu eenmaal, nieuwe ervaring
. Groeten.:woohoo:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.