Hallo, ik wil graag weten of iemand mij kan helpen met het repareren van een Fiat Punto GT 1.4 turbo uit 1997. Ik heb overal gezocht naar de handleiding, maar heb hem niet kunnen vinden.

, maar ik heb het dringend nodig. Ik heb al een aantal goede werkplaatshandboeken naar de pagina gestuurd (ik wacht tot ze zijn geüpload, zodat je ze ook kunt downloaden, al duurde het lang voordat ik ze kreeg), maar het is vooral om een vriend te helpen die niet weet wat hij met de auto moet doen. Ik wil de auto ook niet uit elkaar halen zonder de originele gegevens, want in plaats van hem te repareren, kan het erger aflopen dan andere betrouwbare monteurs die de auto hebben laten liggen omdat ze de motor willekeurig hebben gedemonteerd en weer in elkaar hebben gezet, zonder dat ze de technische gegevens van het voertuig hadden.

Als u de handleiding niet kunt sturen, stuur mij dan de gegevens naar mijn MSN-e-mailadres.
maar het moeten wel echt betrouwbare foto's zijn of gewoon foto's uit de handleiding.
Als cadeau stuur ik je de complete handleiding voor de Subaru Impreza, alle versies oké, in PDF.