Zoek MDM

Bulletin

Hoe open ik de FIAT-handleiding?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #2092 door handmatig-mechanisch
Hoe open ik de FIAT-handleiding? Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb de FIAT-handleiding gedownload. Hij is in .ISO-formaat. Met welk programma kan ik hem openen? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #2139 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe open ik de FIAT-handleiding?
Als je goed kijkt, is het . ISO-bestand een "CD Image"-bestand. Je kunt dat bestand op een CD branden met programma's zoals "Nero" of "Alcohol 120%", of je kunt een programma gebruiken dat virtuele stations emuleert.
Vanaf hier geef ik je een korte tutorial over MagicDisc (een programma waarmee je je bestand kunt openen zonder het op een CD te hoeven branden)

Ik geef je een korte tutorial over hoe je het programma moet gebruiken. Maak je geen zorgen, het is makkelijk:)

, oké? Oké?

1.- Download het programma , je kunt het downloaden van de MagicDisc-hoofdpagina... dat is... Hier

2.- Installeer het programma :P

3.- Start het programma ... wat is er gebeurd? ... niets?, oké, we pauzeren hier even, kijken even naar \"Deze Computer\", als je goed kijkt, zie je dat er een extra DVD-station is, je kunt het van de anderen onderscheiden doordat het een klein zwart tekentje heeft met de tekst \"DVD\", heb je het gezien?, oké, laten we verdergaan.

4.- Zodra het programma draait, kijk je rechtsonder in je scherm, waar de tijd wordt weergegeven (dat is het systeemvak, oké? ... goed). Zoals ik al zei, zie je naast de tijd een pictogram van een hand die een schijf vasthoudt, dat is het MagicDisc-pictogram. Doe nog niets, zorg dat het gevonden is.

5.- Klik met de rechtermuisknop op het MagicDisc-pictogram.

6.- Plaats in de opties die verschijnen de cursor (niet klikken, maar gewoon boven de optie) op \"Virtuele CD/DVD-ROM \". Er verschijnt dan zoiets als: \" I:No Media... \" (de \"I\" is je virtuele schijf, het kan niet I zijn, maar een andere). Oké? Plaats nu de cursor boven die optie (I:No Media). Klik in de lijst met opties die verschijnen op \" Mount... \". Je zult zien dat Windows Verkenner opent. Zoek nu naar het bestand dat je wilt openen (in dit geval is dat je manual.iso). Zodra je het gevonden hebt, selecteer je het en druk je op Enter.

7.- Ga nu terug naar "Deze computer". Uw handleiding staat op uw virtuele schijf. Dubbelklik erop (de virtuele schijf) of selecteer de schijf > klik met de rechtermuisknop > Verkennen en klaar.

Makkelijk, toch?B)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.