Zoek MDM

Bulletin

HIER HEB JE DE DAIHATSU TERIOS HANDLEIDING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 4 maanden geleden #46618 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp HIER IS DE DAIHATSU TERIOS HANDLEIDING
Ik ben op zoek naar een handleiding voor de Terios 1.5 cc uit 2008. Als iemand er een heeft, kan hij/zij die dan naar mij sturen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46989 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp HIER IS DE DAIHATSU TERIOS HANDLEIDING
Hallo, ik heb dringend het werkplaatshandboek nodig voor de Toyota Terios New Wild uit 2008. Ik vertel je dat de versnellingen kapot zijn, de versnellingen van de eerste drie versnellingen (1, 2, 3) klinken echt slecht. Als ik de koppeling intrap, maken ze geen geluid meer, de vierde en vijfde versnelling maken geen geluid tijdens het rijden. De monteur zegt dat ik naar de lagers moet zoeken, maar hij weet de afmetingen niet. Als iemand van jullie me kan helpen met het werkplaatshandboek of de specificaties van de auto, graag. Mijn e-mailadres is:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar 1 maand geleden #47298 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HIER IS DE DAIHATSU TERIOS HANDLEIDING
U zult de handleiding hebben om deze aan mij te verstrekken, , Bedankt!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47744 door handmatig-mechanisch
Vriend, ik heb geprobeerd de handleiding te downloaden, maar de pagina is niet beschikbaar. Ik heb de handleiding gescand en hij toont code 16 en 51, maar ik snap de betekenis niet. Mijn e-mailadres is: voor meer informatie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47829 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben nieuw. Kunt u mij vertellen waar ik de demontagehandleiding voor de Daihatsu Terios uit 2000 kan downloaden? Ik heb er een gekocht die al 7 maanden stilstaat, overal losse slangen heeft en er geen brandstof in de tank aan de zijkant van de motor komt.