Zoek MDM

Bulletin

diagrame electrico peugeot

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20694 door handmatig-mechanisch
Peugeot elektrisch schema Gepubliceerd door manual-mecanica
:( Hartelijk dank voor alle informatie in deze groep. Ik heb problemen met mijn Peugeot 206 model Rolad Garros uit 2000. Ik heb het elektrische schema van het model nodig. Mijn Leon staat al twee maanden stil zonder dat ik weet wat ik moet doen. De monteurs (5) hebben me verteld dat het een elektrisch defect is en dat de ECU kapot is. Anderen vertellen me dat het niet aan de ECU ligt, maar aan de voeding van de ECU. Om dit zeker te weten, moet ik het elektrische schema van het model controleren, dat ik niet kan vinden. Kan iemand me helpen? Een nieuwe ECU is namelijk erg duur en er is geen beveiliging dat ik deze moet vervangen. Om zeker te zijn, doe ik een beroep op jullie hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20697 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot elektrisch schema
wat een mislukkeling, je gedraagt je als een leeuw

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20700 door handmatig-mechanisch
De auto stond stil op de snelweg en wilde niet starten. Een monteur hielp me en controleerde de motor, de brandstof was op tijd bij de garage, enzovoort. Maar er gebeurde niets. Ik moest de auto naar de stad slepen, waar ik hem naar een elektromonteur bracht. Die controleerde het hele elektrische systeem en sloot de auto aan op de scanner, maar er kwam geen verbinding tot stand. Ik heb hem uit die winkel gehaald omdat de monteur me vertelde dat hij niet wist wat het kon zijn. Ik heb hem naar een andere winkel gebracht om hem met een andere scanner te laten controleren, maar we konden de scanner niet op de ECU aansluiten. Vervolgens heb ik hem naar een andere elektromechanische winkel gebracht om alle circuits nogmaals te controleren om te zien of er een kabel, sensor of iets anders los zat wat niet de ECU was. Hij vertelde me dat het de computer was. Vervolgens heb ik iemand gebeld (voor de kosten van de ECU). Ik heb hem verteld wat er aan de hand was en hij vertelde me dat het niet de ECU was, maar een probleem met de stroomvoorziening. Om zeker te zijn, moest hij het controleren met een schema van het model dat niet in de handleiding van de auto staat, omdat de ECU wel verbinding maakte, zelfs als hij kapot was, dat wil zeggen, er werd wel verbinding gemaakt, maar dan met fouten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20701 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik moet weten welke motor je hebt en welk merk en model ECU je hebt. Dan kan ik je het schema sturen, want het zou van IAW, BOSCH of SAGEN kunnen zijn. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20708 door handmatig-mechanisch
Beste, het merk van de ECU is Bosch 261 206 216 mp7.2, de motor is 1.6 jaar 2000, alvast bedankt voor alle hulp.