Zoek MDM

Bulletin

Ik heb het werkplaatshandboek voor de Mercedes Sprinter nodig

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #20346 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik heb een Mercedes Sprinter uit 2001 gekocht en ik moet een paar reparaties uitvoeren. Ik zou graag de handleiding gebruiken, zodat ik niet meer demonteer dan nodig en kan controleren of alles op zijn plaats zit en er niets ontbreekt of defect is. Ik moest de ECU van de Sprinter vervangen vanwege een aantal vreemde problemen, en ik denk dat de vorige eigenaar nogal onhandig was en zo'n typische hobbyist die aan alles zit en het uiteindelijk kapot maakt of onafgemaakt laat. Als iemand me de handleiding kan bezorgen, zou ik dat erg op prijs stellen. Ik weet dat er een Engelstalige is, maar het maakt me niet uit of het in het Engels, Spaans of een andere taal is.
Bedankt, en ik hoop dat je me kunt helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #20360 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb de werkplaatshandleiding voor de Mercedes Sprinter nodig
Hallo vriend, ik heb een Dodge Sprinter uit 2006. Die deelt dezelfde technologie als Mercedes. Ik weet niet of dat helpt. Groeten vanaf twee wielen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #20381 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb de werkplaatshandleiding voor de Mercedes Sprinter nodig
Hallo,

hier is wat informatie die je kunt proberen...

van SPRINTER

.

:)