Zoek MDM

Bulletin

Ik heb het werkplaatshandboek van de Mercedes Sprinter nodig.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20346 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik heb een Mercedes Sprinter uit 2001 gekocht en ik moet een aantal reparaties uitvoeren. Ik wil dat graag met de handleiding doen, zodat ik niet meer hoef te demonteren dan nodig is, maar ook om te controleren of alles op zijn plaats zit en er niets ontbreekt of defect is. Ik heb de besturingseenheid van de Sprinter namelijk moeten vervangen vanwege vreemde problemen en ik denk dat de vorige eigenaar een beetje onhandig was en een typische amateur die aan alles zit en alles verprutst of alles half af laat. Als iemand me zou kunnen helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik weet dat er een Engelstalige versie is, maar het maakt me niet uit of die in het Engels of Spaans is...
Bedankt en ik hoop dat je me kunt helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20360 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb de Mercedes Sprinter werkplaatshandleiding nodig
Hallo vriend, ik heb een Dodge Sprinter uit 2006. Hij heeft dezelfde technologie als Mercedes. Ik weet niet of het nuttig voor je is. Groeten vanuit 2 ruedas.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20381 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb de Mercedes Sprinter werkplaatshandleiding nodig
Hallo,

hier is wat informatie, je kunt het proberen...

SPRINTER

groeten.

:)