Zoek MDM

Bulletin

probleem in Ford Transit 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden - 14 jaar en 4 maanden geleden #20228 door handmatig-mechanisch
Hallo, kan iemand mij vertellen waar ik het werkplaatshandboek voor de Transit uit 2000 kan vinden? Ik moet de achterste lagers verwijderen, maar ik weet niet hoe ik de trommeldeksels moet verwijderen.
Als iemand me kan helpen, zou ik daar heel dankbaar voor zijn.
Laatst bewerkt: 14 jaar 4 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20230 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met een Ford Transit uit 2000
Tussen de schroefdraden zie je een paar kleinere schroefdraden – slechts twee, en ik denk dat het M8x125 is. Je moet twee schroeven indraaien die tegen de naaf drukken en als een soort trekmechanisme fungeren. Je moet ze gelijkmatig indraaien, zodat de trommel niet scheef komt te zitten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20231 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met een Ford Transit uit 2000
Bedankt, maar het is niet dat type. Stel dat er een soort kapje op zit dat de moer afdekt die de trommel en het lager vasthoudt, maar ik weet niet hoe ik dat moet verwijderen. Het is niet normaal zoals die in auto's. Het zit naar binnen en ik weet niet of er schroefdraad op zit of hoe het werkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20232 door handmatig-mechanisch
Voel met een paar zachte tikjes aan de afdekking of deze beweegt; het kan er een zijn die je kunt afbreken en vervolgens kunt vervangen. De andere stap is het verwijderen van de remtrommel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20233 door handmatig-mechanisch
Het is gegoten zoals de rest van de trommel en heeft een speciaal gereedschap om het erin te zetten. Ik heb iets soortgelijks gedaan en geprobeerd het te draaien, maar dat lukte niet.