Zoek MDM

Bulletin

PROBLEMEN ALARMEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #19975 door handmatig-mechanisch
ALARMPROBLEMEN Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb hulp nodig met het uitschakelen van mijn autoalarm. Ik heb een Chevrolet Cavalier uit 1998, maar iemand heeft een straatalarm geïnstalleerd en ik ben de afstandsbediening kwijt. Ik kan de auto nog wel gebruiken, maar het alarm blijft afgaan, ook in de stille modus. Mechanisch en elektrisch lijkt er niets mis te zijn. Ik heb de module al losgekoppeld, maar de lampjes blijven knipperen. Dit duurt een paar seconden en stopt dan na een tijdje. Hetzelfde probleem doet zich voor bij een Mitsubishi Montero uit 1996. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #19976 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: ALARMPROBLEMEN
Hallo aleman76, je hoeft alleen maar de kabelboom van het alarmsysteem los te koppelen en te controleren of de auto start. Als hij niet start, wordt het ingewikkelder; dan moet je hem naar een elektricien brengen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #19978 door handmatig-mechanisch
Oké, bedankt. Ik heb het al gedaan, maar de auto blijft aan- en uitgaan. De lampjes knipperen. Hij start wel, rijdt en alles werkt verder zonder problemen. Het enige probleem is het knipperen van alle lampjes, alsof er een kortsluiting is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #19979 door handmatig-mechanisch
Ik denk dat je de kabelboom niet loskoppelt. Ik bedoel niet het alarm loskoppelen met de bijbehorende sleutel, maar het verwijderen van een elektrische connector met meerdere draden. Deze is meestal afgedekt met een rubberen dopje om te voorkomen dat hij nat wordt. Zoek die connector en trek hem los van de alarmkast. Succes!.