Hallo, hartelijk dank! Ik heb al meer dan twee weken een probleem met mijn Peugeot 206 1.6 uit 2009. Hij begon met het STOP-lampje en het symbool van de oliekan, wat wijst op een lage oliedruk. Ik heb de oliepomp, het filter en de olie al vervangen (trouwens, in plaats van TOTAL QUARTZ 5W40 heb ik CASTROL SYNTHETIC 5W20 gebruikt). De zeef en de ringen zijn ook gecontroleerd; ze vertonen geen slijtage of vuil. Ik heb hem 's middags uit de garage gehaald, maar gisteravond ging het lampje weer branden. Ik
heb ook de filterhouder gecontroleerd, die een klepachtige structuur heeft. Met het blote oog is er niets te zien, maar ik zou graag willen weten of er een manier is om te testen of deze goed werkt. Een ander punt is dat de oliedruksensor al is vervangen. Er
is een drukmeter gemonteerd en die geeft 0 PSI aan en bij accelereren loopt hij nauwelijks op tot 20 PSI.
Wat raadt u aan? Wat moet ik controleren en bepaalde fouten uitsluiten? Ik wil geen geld meer uitgeven zonder de zekerheid dat deze fout vanzelf verdwijnt.
HARTELIJK BEDANKT VOOR UW HULP!!!!!