Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Cavalier 96 handgeschakeld

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #19769 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Chevrolet Cavalier 96 handleiding
Hallo, ik zou graag willen weten of iemand een elektrisch schema heeft voor een Chevrolet Cavalier 2.4 uit 1996, met name voor de ECU.
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #19903 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Chevrolet Cavalier 96 handleiding
De complete handleiding is hier beschikbaar, maar die is in het Engels. Ik zoek hem in het Spaans. Weet iemand waar ik die kan vinden? Alvast hartelijk bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #19904 door handmatig-mechanisch
Dit is de bestandsnaam.... Repair_Manual_Chevrolet_Cavalier_and_Sunfire__1995_-_2001_

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #25350 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, welke schema's heb je? Ik heb de schema's nodig voor de computerconnectoren: die van mij is gestolen, ik heb een nieuwe gekocht, maar de connectoren hebben gebroken draden. Ik moet weten waar die draden naartoe gaan om het probleem op te lossen. Mijn auto is een model uit 1996 met een 2.2L motor en een handgeschakelde versnellingsbak. De PCM heeft drie connectoren (een witte, een blauwe en een grijze). Ik heb de volgorde van de draden in de witte connector nodig.
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25439 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik heb het bedradingsschema nodig voor de computeraansluitingen van mijn Chevrolet Cavalier uit 1996, met een 2.2L motor en handgeschakelde versnellingsbak. Er zijn drie aansluitingen: blauw, grijs en wit. Het schema staat niet in de handleiding. Heeft iemand dezelfde Cavalier en zou diegene me een foto van de witte aansluiting kunnen sturen? Bij mij zijn er wat draden losgeraakt en ik weet niet hoe ik dat moet repareren. Mijn e-mailadres is: