Zoek MDM

Bulletin

96 Chevrolet Cavalier handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19769 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 96 Chevrolet Cavalier handleiding
Hallo, ik zou graag willen weten of iemand een schema heeft van de bedrading van een Cavalier 2.4 uit 1996, met name de ECU.
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19903 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 96 Chevrolet Cavalier handleiding
Je kunt de complete handleiding hier vinden, maar die is in het Engels. Ik zoek hem in het Spaans. Weet iemand waar ik die kan vinden? Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19904 door handmatig-mechanisch
Dit is de bestandsnaam... Repair_Manual_Chevrolet_Cavalier_and_Sunfire__1995_-_2001_

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden - 14 jaar en 2 maanden geleden #25350 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, welke schema's heb je? Ik heb de schema's van de computerconnectoren nodig. De mijne is gestolen. Ik heb er een gekocht, maar de connectoren hebben gebroken kabels. Ik moet weten waar die kabels naartoe gaan om het probleem op te lossen. Mijn auto is een model uit '96, heeft een 2.2L synchrone motor en de PCM heeft drie connectoren (een witte, een blauwe en een grijze). Ik heb de volgorde van de kabels in de witte connector nodig.
Laatst bewerkt: 14 jaar 2 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25439 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik heb het computerschema nodig voor mijn Cavalier uit 1996, met een 2.2L synchrone motor. Hij heeft drie aansluitingen: een blauwe, een grijze en een witte. Dat schema staat niet in de handleiding. Heeft iemand een vergelijkbare Cavalier die me foto's kan sturen van de witte aansluiting? Er zijn wat draden uit de mijne gekomen en ik weet niet hoe ik dat moet repareren. Mijn e-mailadres: