Zoek MDM

Bulletin

Citroen Saxo 1 Phase 1.5D Handgeschakeld in het Spaans

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden - 14 jaar en 10 maanden geleden #18004 door handmatig-mechanisch
Citroen Saxo 1 Phase 1.5d Handgeschakeld in het Spaans Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik ben nieuw op het forum, maar ik wil je alvast bedanken en kijken of er iemand is die me kan helpen. Ik heb het werkplaatsboek nodig voor de Citroën Saxo Phase 1, 1.5d uit 1998. Ik heb ook het werkplaatsboek nodig voor de AX 1.1 uit 1994 en de Peugeot Partner 1.9d uit 2001. Als ze in het Spaans kunnen, groeten en alvast bedankt. :S
Laatst bewerkt: 14 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #18020 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dringende hulp bij Citroen Saxo 1 fase 1.5d
pedroluisss schreef:

Hallo, ik ben nieuw op het forum, maar ik wil je alvast bedanken en kijken of er iemand is die me kan helpen. Ik heb het werkplaatsboek nodig voor de Citroën Saxo Phase 1, 1.5d uit 1998. Ik heb ook het werkplaatsboek nodig voor de AX 1.1 uit 1994 en de Peugeot Partner 1.9d uit 2001. Als ze in het Spaans kunnen, groeten en alvast bedankt.

:(

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #18138 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Citroen Saxo 1 Phase 1.5d Handleiding in het Spaans
Heel erg bedankt dat jullie mij niet hebben geholpen :S

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23164 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dringende hulp bij Citroen Saxo 1 fase 1.5d
Ik heb de 2001 nodig.