Zoek MDM

Bulletin

Isuzu Rodeo Werkplaatshandboek Spaans

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #17962 door handmatig-mechanisch
Isuzu Rodeo Werkplaatshandboek Spaans Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb deze handleiding in het Spaans nodig. Als iemand hem heeft, zou je hem dan aan mij kunnen geven? Met vriendelijke groet:
Werkplaatshandboek voor onderhoud en reparaties
van Isuzu Rodeo Amigo Trooper Fit Passport
Pickup en Closed Cab
modellen van 1985 tot en met 2002.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #17970 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Isuzu Rodeo Workshop Manual Spaans
Hé Richard, ik heb deze handleiding twee jaar geleden hier gedownload en hij is in het Engels. Als het nuttig is, laat het me weten en ik stuur het je. Ik weet het niet zeker, maar het is een pdf-document. Groeten. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #17992 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Isuzu Rodeo Workshop Manual Spaans
vos schreef:

Hé Richard, ik heb deze handleiding twee jaar geleden hier gedownload en hij is in het Engels. Als het nuttig is, laat het me weten en ik stuur het je. Ik weet het niet zeker, maar het is een pdf-document. Groeten. :)

Als u mij de link kunt geven, zou ik dat op prijs stellen, of het document... en als iemand deze kopie in het Spaans kan krijgen, dan ben ik daar heel erg blij mee. Groeten. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18269 door handmatig-mechanisch
Hé Richard, ik heb de handleiding zojuist op deze pagina geüpload. Ik begrijp dat ze hem zullen beoordelen. Als het goed is, zetten ze hem in de downloads, zodat je hem kunt downloaden. Sorry voor de vertraging, ik had er geen tijd voor. De beste wensen voor het nieuwe jaar.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18531 door handmatig-mechanisch
vos schreef:

Hé Richard, ik heb de handleiding zojuist op deze pagina geüpload. Ik begrijp dat ze hem zullen beoordelen. Als het goed is, zetten ze hem in de downloads, zodat je hem kunt downloaden. Sorry voor de vertraging, ik had er geen tijd voor. De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Oké, ik wacht op de link....groeten en nogmaals bedankt.