Zoek MDM

Bulletin

Ik heb ESQ nodig. AUTOELEV. KOMATSU FB15EX

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #17753 door handmatig-mechanisch
IK HEB EEN KOMATSU FB15EX VIERKANTE HEFTRUCK NODIG Gepubliceerd door manual-mecanica
Alstublieft, ik heb een KOMATSU FB15 EX-7 elektrische heftruck. Het probleem zit in de aandrijving; hij rijdt niet vooruit of achteruit. Ik koop hem graag van iemand die een elektrische handleiding voor deze machine heeft. Ik zou het op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden - 14 jaar en 6 maanden geleden #18774 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK HEB EEN KOMATSU FB15EX VIERKANTE VORKHEFTRUCK NODIG
Hallo,
ik heb me net aangemeld voor dit forum en heb je probleem gelezen.
Als je nog steeds geen oplossing hebt gevonden, laat het me dan weten. Ik ben behoorlijk bekend met elektrische problemen met Komatsu FB15's. Stuur me een privébericht. Ik geef je mijn e-mailadres.

Met vriendelijke groet
Laatst bewerkt: 14 jaar 6 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 8 maanden geleden #51757 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK HEB EEN KOMATSU FB15EX VIERKANTE VORKHEFTRUCK NODIG
Hallo, ik heb problemen met de achteruitversnelling van een Komatsu FB15EX-7. De contactor blijft hangen en komt los zonder dat hij de beweging mogelijk maakt. Heb je het bedradingsschema? Bedankt.