Zoek MDM

Bulletin

Voor Hyundai Pony

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16363 door handmatig-mechanisch
Voor Hyundai Pony Geplaatst door manual-mecanica
Ik zou graag jullie hulp willen. Ik ben net begonnen op deze pagina en heb al verschillende handleidingen gedownload. Ik heb twee auto's: een Nissan zoals die in de avatar, maar die is niet van mij, maar dat is wel mijn doel. De andere auto is een Hyundai Pony uit 1978. Ik heb hem een paar jaar geleden gekocht en ik ben er erg tevreden over. Weet iemand van jullie waar ik een werkplaatshandboek voor deze Hyundai kan vinden, de gebruikershandleiding of de werkplaatshandleiding, want ik wil het elektrische systeem repareren? Oké. Ik hoop op een antwoord.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46385 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Voor Hyundai Pony
Hallo, ik ben ook op zoek naar een reparatiehandleiding voor een Hyundai Pony. De mijne is uit 1985. Ik heb er al talloze keren zonder succes naar gezocht. Ik weet alleen dat de motor in deze auto, in mijn geval, een 1.4L Mitsubishi 4G33 is. Ik heb een handleiding voor deze motor gevonden, maar die wordt pas vanaf 1990 geleverd met een distributieriem. Ik denk dat die van jou, net als die van mij, een distributieketting heeft. Als ik hem vind, deel ik de link zodat je hem kunt downloaden. Met vriendelijke groet. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 9 maanden geleden #52723 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Voor Hyundai Pony
Hoi, ik wilde vragen hoe het ging. Heb je de handleiding?
We hebben een Hyundai Pony uit 1977, maar niemand heeft hem kunnen repareren. Ze hebben ons opgelicht door ons zogenaamd te laten betalen voor defecte onderdelen. Uiteindelijk is het hetzelfde. We hebben de handleiding nodig om hem te repareren. Heb je die?