Zoek MDM

Bulletin

Ik wil motorgegevens ontvangen van een Renault Express 1.9 D.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden - 16 jaar en 9 maanden geleden #6499 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorgegevens opvragen voor een Renault Express 1.9
Ik vraag me af of iemand mij kan vertellen wat de functie is van het rode relais op de afbeelding (naast het koelvloeistofreservoir).
Een slechte verbinding zorgt ervoor dat het blijft hangen wanneer de accu is aangesloten, waardoor het na een paar uur inactiviteit ontlaadt. Ik neem aan dat iemand de verbinding heeft gewijzigd die het relais van stroom moet voorzien vanuit de contactsleutel en niet rechtstreeks vanuit de accu.
Laatst bewerkt: 16 jaar en 9 maanden geleden door . Reden: Afbeelding ontbreekt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6500 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorgegevens opvragen voor een Renault Express 1.9
ijcv schreef:

Ik vraag me af of iemand me kan vertellen wat de functie is van het rode relais op de foto (naast het koelvloeistofreservoir).
Een verkeerde aansluiting zorgt ervoor dat het blijft hangen wanneer de accu is aangesloten, waardoor het na een paar uur inactiviteit ontlaadt. Ik neem aan dat iemand de aansluiting heeft aangepast, zodat het relais via de contactsleutel wordt gevoed en niet rechtstreeks via de accu. [img size=150][/img]

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
2 jaar en 7 maanden geleden #54414 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank dat u de handleiding voor deze vrachtwagens met ons deelt. Voor mij werkte het perfect.