Zoek MDM

Bulletin

1992 Toyota Celica-motor ontploft

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15241 door handmatig-mechanisch
1992 Toyota Celica motor exploded views Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo aan alle deelnemers van deze forums. Ik wilde jullie om een gebed vragen of jullie me kunnen helpen met de handleiding voor de motoronderdelen van de Celica uit 1992, aangezien ik niet genoeg geld heb om de motor zelf in elkaar te zetten. Natuurlijk, als iemand me zou kunnen helpen en met me zou kunnen samenwerken door me het plan te geven en me te vertellen hoe ik de zuigerveren moet monteren en welke positie de groeven hebben. Bedankt voor het lezen van mijn reactie, dit is mijn e-mailadres ()

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15276 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 1992 Toyota Celica motor exploded views
De ringen worden bevestigd met een ringmoer en de groeven moeten in een rechte lijn liggen, niet van elkaar gescheiden. Onthoud dat de bovenkant helemaal omhoog loopt. Kijk of de handleiding hier in de handleidingen staat. Ik herinner me dat ik iets over de Celica zag, maar ik weet niet meer welk jaar het was of of het mechanisch of elektrisch was. Succes. Als je nu alleen nog maar wilt weten hoe de afstelling en het koppel werken, vraag het gerust en we geven je de informatie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden - 15 jaar 2 maanden geleden #15284 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 1992 Toyota Celica motor exploded views
Oké, bedankt. Kunt u mij een referentie sturen, een tekening van hoe de ringen werken, en ik moet ook weten welke druk of

. Oké, bedankt. Kunt u mij een referentie sturen, een tekening van hoe de ringen werken, en ik moet ook weten welke druk of belasting de hoofdbouten en drijfstangbouten hebben. Ik heb de timingpunten gemarkeerd voordat ik de motor demonteerde.
Laatste editie: 15 jaar 2 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #34462 door handmatig-mechanisch
Kan iemand mij helpen hoe ik de pakkingen van een gedemonteerde Optra uit 2006 kan testen om te zien of ze goed of slecht zijn?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #34463 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Optra 1.8 Limite 2006 motor
Kan iemand mij helpen hoe ik de pakkingen van een gedemonteerde Optra uit 2006 kan testen om te zien of ze goed of slecht zijn?