Zoek MDM

Bulletin

Handleiding voor Ford Fiesta 98

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 1 maand geleden #1514 door handmatig-mechanisch
Handleiding voor de Ford Fiesta uit 1998 Uitgegeven door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een werkplaatshandboek of een handleiding nodig om de koppeling van een FORD FIESTA uit 1998 te repareren. Hier op de pagina vond ik er een uit 1999. Ik weet niet of die werkt, want die van mij is uit 1997/98 en het lijkt erop dat die uit 1999 hetzelfde is, maar dat ze de koplampen en sommige afwerkingen hebben veranderd. Als iemand weet of het hetzelfde werkt, zou ik het op prijs stellen als je een reactie zou kunnen geven. Zo niet, laten we eens kijken of iemand een handleiding voor dit model Ford Fiesta kan vinden.

Trouwens... Heeft iemand die een koppeling heeft vervangen in een Ford Fiesta of Cotxe (ik neem aan dat ze allemaal vergelijkbaar zijn) me kunnen vertellen of het erg moeilijk is of niet?

Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2316 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleiding voor de Ford Fiesta uit 1998
Hallo, ik heb problemen met het ontluchten van de koppeling. We hebben hem vervangen, maar nu kan ik geen druk meer uitoefenen op het pedaal. Weet u welke stappen ik moet nemen om dit te verhelpen?
Bedankt
. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2317 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleiding voor de Ford Fiesta uit 1998
Hallo, ik weet niet of je me kunt helpen met de stappen die ik moet volgen om mijn koppelingsprobleem op te lossen. Ik kan geen druk uitoefenen op het pedaal.
Bedankt