Zoek MDM

Bulletin

GOLF 93 CLOSTER TOERENTELLER EN RPM WERKEN NIET

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden - 15 jaar en 3 maanden geleden #13337 door handmatig-mechanisch
GOLF 93 CLOSTER TOERENTELLER EN RPM WERKEN NIET Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO, IK HEB EEN GOLF UIT 1993 EN DE KLOK EN HET TOERENTAL OP HET DASHBOARD, DE ACCUVERLICHTING, DE DYNAMO, HET GROOTLICHT EN DE KILOMETERSTAND WERKEN NIET MEER, MAAR DE BRANDSTOF- EN TEMPERATUURKLOKKEN WERKEN WEL EN DE DASHBOARDVERLICHTING STAAT AAN. BIJ VOORBIJGANG BEDANKT!!
Laatste editie: 15 jaar 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13358 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: GOLF 93 CLOSTER TACHOMETER EN RPM WERKEN NIET
Nou, allereerst weet ik niet of je de zekeringen als eerste stap hebt gecontroleerd. Ik weet dat sommige zekeringen van je auto zijn doorgebrand. Als je dat al hebt gedaan, controleer dan de bedrading van je auto, want er kan ergens in de carrosserie een massaverbinding zijn. Controleer ook de massakabel van je auto die is aangesloten op de versnellingsbak. Zorg ervoor dat deze goed vastzit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13430 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: GOLF 93 CLOSTER TACHOMETER EN RPM WERKEN NIET
Hoi, maak je geen zorgen. Het A3-paneel is defect en na een paar jaar werkt het niet meer. Je moet het vervangen. Het kost ongeveer 1.000 peso gebruikt. Als je interesse hebt, kan ik je er een verkopen. Ik verkoop gebruikte onderdelen.