Zoek MDM

Bulletin

VOLKSWAGEN Crossfox MECHANISCHE HANDLEIDING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13303 door handmatig-mechanisch
VOLKSWAGEN Crossfox MECHANICAL MANUAL Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een probleem met een VOLKSWAGEN Crossfox omdat de kabel die van de versnellingspook (handmatig) naar de versnellingsbak loopt, beschadigd is. De kabel dient om wijzigingen door te voeren. Dit gebeurde toevallig nadat ik de VOLKSWAGEN-werkplaats in Los Ruices CCS, Venezuela had verlaten. Daarom zou ik graag de MECHANISCHE HANDLEIDING van deze auto willen hebben, zodat ik de storingen kan bekijken en de handleiding kan vervangen. Ik heb al lang gezocht, maar ik heb de handleiding niet kunnen vinden. Bedankt en groeten...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 2 dagen geleden #24596 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: VOLKSWAGEN Crossfox MECHANISCHE HANDLEIDING
Ik sluit mij aan bij de petitie, ik ben erg geïnteresseerd en meer zou gewaardeerd worden

Groeten aan iedereen op deze pagina! ;)

erikson879 schreef: Ik heb een probleem met een VOLKSWAGEN Crossfox omdat de kabel die van de versnellingspook (handmatig) naar de versnellingsbak loopt, beschadigd is. De kabel dient om wijzigingen door te voeren. Dit gebeurde toevallig nadat ik de VOLKSWAGEN-werkplaats in Los Ruices CCS, Venezuela had verlaten. Daarom zou ik graag de MECHANISCHE HANDLEIDING voor deze auto willen hebben, zodat ik de storing kan zien en de kabel kan vervangen. Ik heb al lang gezocht, maar ik heb de handleiding niet kunnen vinden. Bedankt en groeten...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48279 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp VOLKSWAGEN Crossfox MECHANISCHE HANDLEIDING
Hallo, de kilometerstand is bijna aan de beurt voor het vervangen van de distributieriem en spanrol van mijn Crossfox uit 2008 met een 1.6L motor. Ik heb een paar technische vragen, zoals over het aanhaalmoment van de distributieriemspanner. Zou ik, indien mogelijk, de handleiding van de Crossfox kunnen krijgen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 5 dagen geleden #51418 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp VOLKSWAGEN Crossfox MECHANISCHE HANDLEIDING
Groeten, ik wacht op een handleiding.

bejucon schreef: Hallo, de kilometerstand voor het vervangen van de distributieriem en spanrol van mijn Crossfox uit 2008 met een 1.6L motor is bijna bereikt. Ik heb een paar technische vragen, zoals over de koppeldruk van de distributieriemspanner. Zou ik, indien mogelijk, de handleiding van de Crossfox mogen ontvangen?