Zoek MDM

Bulletin

DAIHATSU CUORE 1994 HANDLEIDING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20460 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HANDLEIDING DAIHATSU CUORE 1994
Ik vervang de velg en repareer ook de deksel van de pakking en dat is alles, de auto rijdt weer als nieuw, vriend

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20549 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Reserveonderdelen.
Lijst met Daihatsu-onderdelenwinkels in Argentinië

Het zou erg nuttig zijn om een lijst te maken van onderdelenwinkels en/of importeurs daarvan in Argentinië

BOZZINI SA BELGRANO 770 RAMOS MEJIA 4658 3368

NIPPON MORON AV H YRIGOYEN 590 MORON 4696 3550

JAPAN MOTORS AV WARNES 1337 CAP FED 4854 3741

PALMAR SA SIVORI 4875 MUNRO 4756 2629

INTERTRADE JAPAN PARTS SA AV MITRE 690 VILLA MARTELLI 4760

Ik stuur u een lijst met onderdelenwinkels die nuttig voor u kunnen zijn. Kijk ook op segundamano.com. Ze publiceren een model uit 1994, voor onderdelen met slechts 150.000 km op de teller, voor $ 3.500. Laat het door een monteur bekijken en het zal zeker goed zijn. Goedkoper. Dat de motor gedaan moet worden. Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22358 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HANDLEIDING DAIHATSU CUORE 1994
Ik heb ook de handleiding van mijn Daihatsu Cuore nodig, maar die van mij is uit 1997. Ik heb een heel vreemd probleem. Het blijkt dat als ik de auto start, er bij de eerste draai een vonk is, maar die verdwijnt dan helemaal. Velen hebben me verteld dat het aan de ontstekingsmodule, de bobine of zelfs aan de vastgelopen motor kan liggen. Weet u hier een antwoord op?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23637 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoe gaat het? Ik ben José uit Argentinië. Mijn vraag aan alle eigenaren van een Daihatsu Cuore is dat ik op het punt sta een model uit 1993 te kopen dat er erg goed uitziet voor $ 13.000 en ik wil weten of de auto echt zo betrouwbaar is als ze beweren. Ik wil graag jullie ervaringen weten met de reserveonderdelen, wat fabels zijn en wat werkelijkheid is, en wat de voor- en nadelen zijn die jullie hebben gevonden. Velen zeggen namelijk dat het beter is om een Fiat 147 te kopen dan een Daihatsu Cuore. Groeten uit San Bernardo, Partido de la Costa, en hartelijk dank allemaal.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23641 door handmatig-mechanisch
Hallo. Kijk, iedereen die de voorkeur geeft aan een 147... heeft nooit een idee gehad wat een Daihatsu is.
De auto is superzuinig; hij is niet te vergelijken met een FIA (een merk dat me enorm veel motor-, carrosserie- en plaatwerkproblemen heeft bezorgd).
Wat betreft de mythe over reserveonderdelen... die is half waar en half onwaar. Er zijn weinig Daihatsu-onderdelenwinkels, maar je kunt alles krijgen bij Warnes (Av. Warnes 1184,
tel: (011) 4856-1338).
De rest is aan jou, maar als je om een mening vraagt, laat die dan links liggen en koop de Daihatsu.

Met vriendelijke groet.