Zoek MDM

Bulletin

DAIHATSU CUORE 1994 HANDLEIDING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 6 dagen geleden #15252 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HANDLEIDING DAIHATSU CUORE 1994
Oké, iedereen, hier is nog wat informatie voor de geïnteresseerden.

Ten eerste, ik heb de originele carburateurcode gevonden. Het Daihatsu-onderdeelnummer is 21100-87B57-000.

Dat heeft me tot nu toe niet veel geholpen, aangezien ik nog geen reparatiesets heb kunnen vinden. Waar ik van overtuigd ben, is dat als ik hem moet vervangen, ik er eentje van Fiat of een bekende zal gebruiken, waar de reserveonderdelen makkelijk te verkrijgen zijn.

Ten tweede, de handleiding! Eerlijk gezegd heb ik die nog niet gedownload of getest, maar de handleiding die zogenaamd ALLE informatie bevat voor Daihatsu-modellen vanaf de jaren 80 heet Microcat Daihatsu, en je kunt hem downloaden van Taringa. Je moet echter wel een downloadmanager installeren, want hij is ongeveer 4 GB groot... Ik ben er nu net mee begonnen.

Ik hoop dat de informatie nuttig is.
Met vriendelijke groet

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 3 dagen geleden #15333 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HANDLEIDING DAIHATSU CUORE 1994
Gefeliciteerd met het hart, het is echt prachtig.
Een knuffel, en laten we wachten op de handleiding, die binnenkort verschijnt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 21 uur geleden #15413 door handmatig-mechanisch
Ik probeer 13-inch velgen te vinden voor mijn hart. Wat denk je ervan, want 12-inch banden zijn erg duur en moeilijk te vinden? GROETEN :lachen:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #15466 door handmatig-mechanisch
Hoi... mijn advies is om 12-inch banden te proberen. Ik heb een vriend die een Charade uit '81 had en die er 13-inch velgen op heeft gezet vanwege hetzelfde probleem. Het probleem is dat je voor dezelfde diameter de bandhiel moet verlagen, waardoor de auto stijver wordt. Bovendien belast je de koppeling en de voorkant veel meer (wat uiteindelijk een toekomstige uitgave wordt). Als de auto 12-inch banden heeft, komt dat omdat hij ontworpen is om het beste te presteren met 12-inch velgen. Mij lijkt het het beste om ze te blijven gebruiken.

Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #15476 door handmatig-mechanisch
Het advies dat je me geeft is al door anderen aan me gegeven, ik denk dat ik doorga met de 12