Zoek MDM

Bulletin

DAIHATSU CUORE 1994 HANDLEIDING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13295 door handmatig-mechanisch
DAIHATSU CUORE HANDLEIDING 1994 Uitgegeven door manual-mecanica
IK VERZOEK AAN IEDEREEN DIE EEN HANDLEIDING HEEFT VOOR DE DAIHATSU CUORE OF MIRA UIT 1994. BIJ VOORBIJ HARTELIJK BEDANKT.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13756 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HANDLEIDING DAIHATSU CUORE 1994
Hallo, ik wilde graag weten of je de handleiding van deze auto hebt gevonden, want ik ben er ook naar op zoek. Als je hem hebt, zou je hem dan naar mij kunnen sturen? Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13776 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HANDLEIDING DAIHATSU CUORE 1994
Hoi, het lijkt erop dat we allebei naar hetzelfde op zoek zijn. Ik ben het zat om alle Daihatsu-websites en -clubs wereldwijd af te zoeken en nog steeds niets te vinden. Ik laat het je weten zodra ik iets vind. Als ik je ergens mee kan helpen, laat het me dan weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13807 door handmatig-mechanisch
Hallo, bedankt voor je reactie. Ik heb al eindeloos gezocht, maar kan niets vinden. Het probleem met mijn auto is het brandstofverbruik. Ik heb een complete reparatieset nodig voor de meegeleverde Mikuni-carburateur, maar die is er niet, tenminste niet in Argentinië. Uit welk land kom je? Heb je e-mailadressen van Daihatsu-onderdelenwinkels die je me kunt geven? Tot nu toe heb ik alleen een indicatie dat ik er een kan krijgen in Engeland, aangezien de auto daar veel verkocht wordt, maar ze hebben nog niets bevestigd. Als ik je ergens mee kan helpen, hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13809 door handmatig-mechanisch
Ik woon in Argentinië, in de stad Luján. Ik heb tot nu toe geen problemen met de auto gehad. De eigenaar van wie ik hem kocht, heeft bijna alles laten reviseren en vertelde me dat hij de reserveonderdelen in Munro kon krijgen. Ik weet niet waar jij woont, maar ik neem aan dat we landgenoten zijn. Hij vond alles wat hij zocht. Tot nu toe heb ik de achterschokdempers vervangen en de klus net geklaard. Ik heb met deze twee dingen geen problemen gehad en ik heb ze snel gevonden. Mijn adres in Munro is AUTOMOTORES PALMAR,
sIVORI Street 4875, telefoonnummer 011-4756-2620. IK HOOP DAT JE GELUK HEBT. Het is in ieder geval iets dichterbij dan Engeland. In de tussentijd ben ik nog steeds op zoek naar de handleiding.