Zoek MDM

Bulletin

peugeot expert 2.0 hdi 11ocv werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12679 door handmatig-mechanisch
Ik heb een werkplaatshandboek nodig om de bus te repareren. Als iemand het heeft, zou ik het op prijs stellen als u het aan mij zou kunnen doorgeven. Ik stel de informatie zeer op prijs. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12797 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot Expert 2.0 HDI 11OCV werkplaatshandboek
IN DE REPARATIEHANDLEIDING EN WERKPLAATS TIMES. WWW. MOTOR BOOK IK HEB DE HANDLEIDING VOOR MIJN AUTO. DE 407 2.0 HDI.
Ik denk dat het dezelfde motor is, maar ik weet niet of hij dezelfde koppeling heeft, want ik heb er al twee met 80.000 km op de teller. Ik zeg je, het is een taxi en ik zou graag willen weten of mijn partner dezelfde motor heeft. Laten we eens kijken welke koppeling de mijne heeft. Hij heeft de dubbele koppeling, zo noemen ze dat hier. De andere is de gewone koppeling. Groeten, Xixon Asturias

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12811 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot Expert 2.0 HDI 11OCV werkplaatshandboek
Hoi maat, zou je de handleiding kunnen scannen en in pdf-formaat naar me kunnen sturen
? Ik zou het waarderen. De koppeling van de Peugeot Expert is dezelfde als die van Cas en heeft 360.000 km gereden
in zes jaar. Ik werk ook als taxichauffeur hier in El Bierzo. Bedankt maat. Het is een Expert uit 2003
, dezelfde motor. De mijne heeft 110 pk.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12815 door handmatig-mechanisch
WAT JE ME VRAAGDE IS VEEL. IK HEB GEEN IDEE
VAN SCANNEN. IK ZAL VRAGEN OM TE ZIEN HOE HET MOET. IK ZEG JE DAT IK HET BOEK HEB BESTELD VIA DE TAXATIEGIDS, CONTANT BIJ AFLEVERING, EN HET LIJKT MIJ DAT HET € 30 WAS. GROETEN ASTURIAS