Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een handmatige Ssang Yong Rexton 2900 nodig

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12610 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een Rexton uit 2004 met een 2900-motor gekocht op een sloopbedrijf en er ontbreken motoronderdelen:( (slangen, bedrading, radiatoren, enz.). Ik heb een handleiding nodig om de ontbrekende onderdelen te identificeren. Hartelijk dank.:)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12623 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een handleiding nodig voor de Ssang Yong Rexton 2900
Hallo vriend, misschien helpt het je. Zo ja, vertel het me. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12627 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een handleiding nodig voor de Ssang Yong Rexton 2900
Hoi, bedankt voor je snelle reactie. Eerlijk gezegd weet ik niet wat het is, maar ik zal het probleem even uitleggen:
mijn Rexton mist radiatoren (water, airconditioning, turbo), wat motorbedrading en diverse slangen. Ik heb een tijdje geleden een Rexton gevonden op de sloop van "El Choco" en daar een paar dingen uitgehaald, min of meer wat de andere had en de mijne niet. Nu heb ik een meer gedetailleerde handleiding nodig om de onderdelen te monteren en eventuele details van de auto te identificeren. Met vriendelijke groet!:)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12636 door handmatig-mechanisch

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12637 door handmatig-mechanisch
Vriend, het is voor mij onmogelijk om je Rexton-bestand op deze manier te versturen. Ik weet niet of het te groot is. Als je wilt, kan ik het naar je e-mailadres sturen.