Zoek MDM

Bulletin

Citroen xsara 1.8i, 16 kleppen handgeschakeld

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13176 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Citroen xsara 1.8i,16 kleppen handgeschakeld.
Hallo, hoe gaat het? Ik zal je iets vertellen. Ik heb de auto hierheen gebracht om te laten nakijken. Ze vertelden me dat het stap voor stap moest. Ik heb het veranderd. Het probleem blijft bestaan, maar als ik de airconditioning aanzet, kan de auto het niet regelen en stopt hij met draaien. Ik merkte dat als ik de ventilatie zonder airconditioning wil gebruiken, de airco vanzelf aangaat, zonder dat ik op de startknop hoef te drukken, en dan stopt de auto weer. Wat zou het nu voor mij kunnen zijn? Heb je zoiets gehoord? Kun je me helpen? Ik zou het op prijs stellen. Een knuffel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16473 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Citroen xsara 1.8i,16 kleppen handgeschakeld.
Goedemorgen, na maandenlang worstelen kan ik het probleem niet vinden. Ik ga overal heen en een monteur komt steeds met een ander reserveonderdeel. Het probleem is dat het toerental verandert, op zijn best bij 900 tpm, schiet het omhoog naar 2000 tpm, rond 900 tpm, zakt het naar 800 tpm en stopt het. Nu komen ze met de temperatuursensor. Ik heb die al stap voor stap vervangen, gasklepsensor en andere dingen. Wat adviseert u mij? Een knuffel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.