Zoek MDM

Bulletin

CHEVROLET SPARK 2008 WERKPLAATSHANDLEIDING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #11828 door handmatig-mechanisch
CHEVROLET SPARK 2008 WERKPLAATSHANDLEIDING Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, zou u dit verzoek in uw repertoire willen opnemen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #12108 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2008 Chevrolet Spark Werkplaatshandboek
Hallo vriend Jester, wat betreft je verzoek om de handleiding: ik denk niet dat het mogelijk is, omdat je daarvoor een GM-aangesloten bedrijf zou moeten zijn en royalty's zou moeten betalen, en zelfs dan zou je geen informatie mogen kopiëren...B) maar vertel me hoe ik je kan helpen. We hebben al behoorlijk wat vooruitgang geboekt met deze voertuigen in de werkplaats en we beschikken over de originele Chevrolet-apparatuur (scanner). Ik kan veel twijfels voor je wegnemen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 11 maanden geleden #49929 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2008 Chevrolet Spark Werkplaatshandboek
Hallo, graag gedaan: ik heb een probleem met mijn Spark LT uit 2008. Het blijkt dat het controlelampje niet brandt, de brandstofpomp werkt niet, hij spuit geen brandstof in en hij vonkt niet. Ik dacht dat het de krukassensor zou kunnen zijn, maar dat is het ook niet. Ik denk dat er geen stroom naar de computer gaat, maar ik heb geen idee welke pinnen waar horen, waar hun kleur hoort en wat hun voltages zijn. Als u me nu kunt helpen met ideeën over wat het zou kunnen zijn, zou ik dat zeer op prijs stellen. Bij voorbaat dank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden #50837 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp 2008 Chevrolet Spark Werkplaatshandboek
Hallo vrienden, ik heb een Spark LT 800cc uit 2008 en ik moet de koppelingsplaat vervangen. Als ik de transmissiekabels losmaak, gaan de versnellingsposities dan verloren?:( Ik waardeer jullie hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden - 9 jaar en 4 maanden geleden #50843 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp 2008 Chevrolet Spark Werkplaatshandboek

Als u ze voorzichtig verwijdert, zou de kalibratie niet moeten veranderen. Hier is een diagram voor het geval u nog vragen heeft.
1 Bevestigingsclips of vorken
2 ringen
3 Schakel- en selectiekabels
4 Type E-verzekeringen
Laatst bewerkt: 9 jaar 4 maanden geleden door .