Zoek MDM

Bulletin

Ik ben op zoek naar een Volvo S40/V40 T4 handgeschakelde versnellingsbak.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11470 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar de handleiding van de Volvo S40...
Ik heb de afmetingen van de 1.9 turbomotorbevestigingen nodig om te controleren of deze door een impact zijn verschoven, en andere informatie. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23192 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Op zoek naar een Volvo S40/V40 T4 handgeschakelde versnellingsbak
Hallo, mijn vriend, ik zie dat je bericht meer dan een jaar oud is en eerlijk gezegd ben ik ook op zoek naar een zeer complete onderhoudshandleiding voor dezelfde auto. Heb je toevallig vandaag informatie die je kunt delen?

Bedankt

tuercasr5 schreef: Hallo allemaal, ik ben op zoek naar de handleiding van de Volvo S40.
Ik heb de afmetingen van de 1.9 turbomotorbevestigingen nodig om te controleren of deze door een impact zijn verschoven, en alle andere informatie, alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 weken geleden #23776 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Op zoek naar een Volvo S40/V40 T4 handgeschakelde versnellingsbak
Goedemorgen.
Ik ben ook op zoek naar een werkplaatshandboek voor de Volvo S40 1.9D 115 pk, maar ik kan het nergens vinden. Als iemand weet waar ik er een kan krijgen of kopen, laat het me dan

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 weken geleden #23778 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik herinner me dat ik ooit iets gevonden heb, nu weet ik niet eens meer welke versie of welk model, maar ik heb het opgeslagen op een harde schijf, dus als ik het vind, upload ik het.

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 weken geleden #23779 door handmatig-mechanisch
Ik ben ook op zoek naar dezelfde handleiding, maar dan voor een Volvo S40 benzine uit 2000. Kan iemand me helpen?