Zoek MDM

Bulletin

HOE VERWIJDER IK HET BERICHT UIT EEN SILVERADO UIT 2008?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #11166 door handmatig-mechanisch
Er verscheen een melding op het dashboard van de vrachtwagen dat de olie vervuild was, dus we hebben die ververst, maar de melding staat er nog steeds. Weet iemand hoe ik die kan verwijderen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #11171 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK HET BERICHT UIT EEN SILVERADO UIT 2008?
Tenzij je zegt dat het een vrachtwagen is...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #11179 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK HET BERICHT UIT EEN SILVERADO UIT 2008?
CHEVROLET SILVERADO 8-CILINDER MODEL 2008

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #11193 door handmatig-mechanisch
Wat uw vrachtwagen weergeeft, is een code voor een herinnering aan een olieverversing (preventief onderhoud). U moet naar uw dealer gaan om de code te laten resetten, aangezien deze programmeerbaar is, maar het interval is gebaseerd op het aantal draaiuren van de motor (tijden dat de motor draait) en niet op de kilometerstand.

Ze kunnen het interval wel verlengen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #11284 door handmatig-mechanisch
Hallo:

Dit is een valstrik van geautoriseerde servicecentra, zoals Chevrolet, Peugeot en andere. Ze leven van jouw geld.

Ze resetten de foutcode van de auto wanneer je de olie laat verversen bij hun geautoriseerde vestigingen, waardoor de boordcomputer van de auto opnieuw begint af te tellen totdat hij aangeeft dat het tijd is voor een volgende olieverversing. Je komt er nooit meer vanaf.

Wat kun je eraan doen? Als je georganiseerd bent, kun je het gewoon vergeten en de olie en het filter vervangen op basis van de kilometerstand. Een andere optie is om de apparaten van Chinese fabrikanten te gebruiken om alles te resetten. Zoek ze online en koop ze; ze worden aangesloten op de OBDII-connector. Je kunt ook een garage vinden die ze heeft en het daar laten doen, zodat je je geen zorgen hoeft te maken.

Succes.

Als je websites wilt met Chinese tools om aan je auto te sleutelen en deze te hacken, laat het me dan weten en ik zal ze plaatsen.