Zoek MDM

Bulletin

HOE VERWIJDER IK HET BERICHT UIT SILVERADO 2008?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11166 door handmatig-mechanisch
HOE VERWIJDER IK HET BERICHT UIT SILVERADO 2008? Gepubliceerd door manual-mecanica
Er verscheen een melding op het dashboard van de vrachtwagen dat de olie vervuild was, dus we hebben hem ververst en de melding staat er nog steeds. Weet iemand hoe ik die kan verwijderen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11171 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK HET BERICHT UIT SILVERADO 2008?
Tenzij je zegt welke vrachtwagen...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11179 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK HET BERICHT UIT SILVERADO 2008?
CHEVROLET SILVERADO 8 CILINDERS 2008 MODEL

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11193 door handmatig-mechanisch
Wat uw vrachtwagen weergeeft, is een herinneringscode voor een olieverversing (preventieve service). U moet hem naar uw dealer brengen om de code te laten resetten, aangezien deze programmeerbaar is. Het interval wordt echter bepaald door de bedrijfsuren van de motor (contact) en niet door de gereden kilometers.

Zij kunnen het interval zo programmeren dat het langer wordt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #11284 door handmatig-mechanisch
Hallo:

Het is de valkuil van de erkende service, Chevrolet, Peugeot, enz., enz. Ze leven van je bloed.

Ze resetten de code van de auto wanneer je de olie ververst in hun erkende winkels, dus de computer van de auto begint opnieuw te tellen totdat hij je opnieuw waarschuwt dat je de olie moet verversen. Je komt er nooit meer vanaf.

Wat te doen: Als je georganiseerd bent, vergeet het dan en doe de olie- en filterverversingen op basis van de kilometerstand. Een ander alternatief is om naar de Chinezen te gaan die apparaten verkopen om alles, werkelijk alles, te resetten. Zoek ernaar en koop het online; ze sluiten het aan op de OBDII-connector. Je kunt een garage vinden die het heeft en zij doen het voor je, zodat je je geen zorgen hoeft te maken.

Succes.

Als je een pagina wilt met Chinese dingen om aan je auto te sleutelen, laat het me weten en ik zal hem publiceren.