Zoek MDM

Bulletin

Mazda Allegro 1.8 uit 1998 geassembleerd in Colom

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #11012 door handmatig-mechanisch
Mazda Allegro 1.8 uit 1998 geassembleerd in Colom Uitgegeven door manual-mecanica
Ik heb een Mazda Allegro 1.8 uit 1998, geassembleerd in Colombia. De auto heeft een storing: hij slaat vaak af als hij warm wordt. Er is een scantool geïnstalleerd en de IAC en de oxygenator waren defect. Ze zijn vervangen, maar de storing blijft bestaan. Weet iemand waarom dit probleem zich voordoet?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12540 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mazda Allegro 1.8 uit 1998 geassembleerd in Colom
Ik heb een Daewoo Taxi en die had hetzelfde probleem. Ik heb hetzelfde gedaan als jij, maar bij de uitlaat van de benzinepomp zat een slang vast met een klem. Ik heb die afgesteld en de oplossing was prima. Op een andere dag begon het probleem omdat de motor steeds langzamer ging rijden, dat wil zeggen dat hij steeds sneller ging rijden en afsloeg. Ik besloot de pomp te vervangen. De oplossing was geweldig. Toen heb ik hem uit elkaar gehaald en de motorvinnen, dat wil zeggen waar de borstels contact maken met de motor, waren versleten en dat was het probleem. Een tijdje geleden ging ik met de Mazda Allegro van B/kiel naar B/manga en hetzelfde gebeurde toen de tank nog maar een kwart vol was. Ik gooide er 50 bar benzine in en wat er gebeurde was dat het niveau steeg en de pomp afkoelde en het probleem deed zich niet meer voor. Toen de tank nog maar een kwart vol was, begon hij weer te haperen. De oplossing was om de batterij van de pomp te vervangen, want als ik een pomp met accessoires koop, is die duurder.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.