Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls Werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20276 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls
Hallo collega's, ik heb de handleiding voor de Elantra 2000cc diesel CRDI en deze is hetzelfde als de 1500cc diesel, behalve dat de ene 3 cilinders heeft en de andere 4, maar de rest is hetzelfde.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20348 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls
Hallo, beste vriend, ik zou graag willen weten of u mij de motorhandleiding van de Elantra diesel kunt sturen, aangezien ik een defect aan de injectoren heb en ik graag zoveel mogelijk te weten wil komen. Hartelijk dank en groeten van iemand die nieuw is in deze wereld. met dank erkend

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20578 door handmatig-mechanisch
Ik heb net de injectoren gerepareerd en opnieuw geïnstalleerd en helaas start hij nu heel slecht. Weet u of ik ze moet afstellen of zoiets? Ik heb nog steeds toegang tot de zelfdiagnose van Launch Master, maar die geeft er geen informatie over. Daarom vraag ik de handleidingen van deze auto op. Het is een Hyundai Matrix CRDI 1.5 uit 2003. Ik heb geen e-mailadres. Sorry voor de vertraging, maar de dag heeft weinig tijd. Groeten en alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden - 14 jaar en 6 maanden geleden #21552 door handmatig-mechanisch
Hallo aan alle forumleden; Als het mogelijk is, zou ik graag de handleiding voor de 1.5 CRDI-motor willen ontvangen. Als iemand die heeft en me kan sturen, prima. Als je hem niet kunt sturen omdat ik hem niet heb, is de handleiding van de 2.0 CRDI ook voldoende. Ik heb hem nodig om de distributieriem van een Matrix 1.5 CRDI uit 2004 te vervangen. Mijn e-mailadres is Ik zou het zeer op prijs stellen als u mij deze handleiding zou kunnen sturen, zodat ik deze uiterst belangrijke taak voor de auto kan uitvoeren.:( :( :(
Laatst bewerkt: 14 jaar 6 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21621 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend,

zoek het op in Autodata en je vindt een vrij gedetailleerde beschrijving met foto's om je te helpen de klus te klaren.

Groeten.