Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls Werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15422 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls
Hallo vrienden,
ik heb de handleiding, maar die staat in een boek. Als je informatie nodig hebt, help ik je graag.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15423 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls
Hallo, bedankt voor je reactie. Als het mogelijk is, is een motordemontage nodig om de onderdelen te identificeren.
Bedankt, vriend. Het is moeilijk om deze motor te vinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19853 door handmatig-mechanisch

chiky1 schreef: Hallo, vertel me alsjeblieft specifiek welke onderdelen je nodig hebt en stuur me een privébericht of je e-mailadres. Ik kan iets voor je regelen. Groeten. B)

Hallo vriend, ik ben op zoek naar de handleiding van de Matrix Diesel. Ik zou het op prijs stellen als je die naar mijn e-mailadres zou kunnen sturen. Alsjeblieft. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Ik heb alleen de versie gedownload die ik je ga sturen, maar het is een 4-cilinder benzinemotor.

Eerlijk
Roberto.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19854 door handmatig-mechanisch

chiky1 schreef: Hallo, vertel me alsjeblieft specifiek welke onderdelen je nodig hebt en stuur me een privébericht of je e-mailadres. Ik kan iets voor je regelen. Groeten. B)

Hallo vriend, ik wilde u vragen of u mij de handleiding per e-mail kunt sturen, aangezien ik een startprobleem heb en niet weet waar ik moet beginnen. Ik heb een handleiding van deze site, maar die is voor een 4-cilinder benzinemotor, terwijl de mijne een 3-cilinder 1,5cc motor uit 2005 is. Hartelijk dank voor uw vriendelijkheid en begrip.

mijn e-mailadres:

Eerlijk
Roberto.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20038 door handmatig-mechanisch
HALLO IEDEREEN. LET OP: IK HEB DE HANDLEIDING VOOR DE MATRIX 1.5 3-CILINDER NIET. DE HANDLEIDING VOOR DE 4-CILINDER HEB IK WEL. IK HEB OP VEEL PLAATSEN NAAR GEZOCHT, MAAR IK KAN HET NIET VINDEN. ALS IEMAND MIJ HET CARROSSERIE- OF FABRIEKSNUMMER KAN GEVEN DAT IN DE MOTORRUIMTE IS GESTAMPT EN UIT 16 ALFANUMERIEKE CIJFERS BESTAAT, KAN IK HET MISSCHIEN DOWNLOADEN. MET DIE GEGEVENS IS HET VOOR MIJ EENVOUDIGER OM TE ZOEKEN. DIE AUTO IS NIET IN MIJN LAND GEGEVEN, DAAROM IS HIJ MOEILIJKER TE VINDEN. IK HOOP DAT U MIJ KUNT HELPEN. GROETEN!!