Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls Werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #15422 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls
Hallo vrienden,
ik heb de handleiding, maar die staat in een boek. Als jullie informatie nodig hebben, help ik jullie graag.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #15423 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls
Hallo, bedankt voor je reactie. Als het mogelijk is, zou ik een onderdelendiagram van de motor erg op prijs stellen om de onderdelen te kunnen identificeren.
Bedankt, vriend. Deze motor is moeilijk te vinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #19853 door handmatig-mechanisch

chiky1 schreef: Hallo: Vertel me precies welke onderdelen je nodig hebt en stuur me een privébericht of je e-mailadres; misschien kan ik je helpen. Groeten B)

Hallo vriend, ik ben op zoek naar de handleiding voor de Matrix diesel. Ik zou het op prijs stellen als je die naar mijn e-mailadres zou kunnen sturen Alstublieft. Ik zal u eeuwig dankbaar zijn
Ik heb alleen het bestand gedownload dat ik je ga sturen, maar het is een 4-cilinder benzinemotor.

Eerlijk,
Roberto.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #19854 door handmatig-mechanisch

chiky1 schreef: Hallo: Vertel me precies welke onderdelen je nodig hebt en stuur me een privébericht of je e-mailadres; misschien kan ik je helpen. Groeten B)

Hallo vriend, ik wilde je vragen of je me de handleiding naar mijn e-mailadres zou kunnen sturen, want ik heb een startprobleem en ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik heb wel een handleiding van deze site, maar die is voor een 4-cilinder benzinemotor, en die van mij is een 3-cilinder, 1,5 cc, model uit 2005. Heel erg bedankt voor je vriendelijkheid en begrip.

Mijn e-mailadres:

Eerlijk,
Roberto.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #20038 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal. Ik schrijf jullie om te laten weten dat ik de gebruikershandleiding voor de Matrix 1.5 3-cilinder niet heb. Ik heb wel die voor de 4-cilinder. Ik heb overal gezocht, maar ik kan hem nergens vinden. Als iemand mij het chassis- of fabricagenummer kan geven dat in de motorruimte staat, een alfanumerieke code van 16 cijfers, dan kan ik hem misschien downloaden. Die informatie zou mijn zoektocht een stuk makkelijker maken. Deze auto is niet in mijn land geïmporteerd, dus het is nog lastiger om hem te vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bedankt!