Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls Werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #10944 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls
Hallo allemaal, sorry voor de late reactie. Ik was een tijdje weg. Ik zag verschillende verzoeken voor handleidingen. Ik zal kijken wat ik zo snel mogelijk voor je kan regelen. Met vriendelijke groet! B)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #10965 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls
Chicky komt uit 2002, motortype 3DEA, 82 pk, 12 kleppen, 3 cilinders. In 2005 was de YS 4 cilinders, 16 kleppen. Bedankt, met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #11691 door handmatig-mechanisch
Hoi Chiky, ik zou het erg op prijs stellen. Ik heb ook de motorhandleiding van de Hyundai Matrix 1.5 CRDI nodig. Bedankt, met vriendelijke groet. Mijn MSN is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12118 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Matrix 1.5 Crdi Werkplaatshandboek
Hallo, kunt u mij ook helpen met de servicehandleiding voor de Hyundai Matrix 1.5 CRDI, diesel, 2007?
Mijn e-mailadres is :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15415 door handmatig-mechanisch
Hoi Chiky, zou het mogelijk zijn om een ​​werkplaatshandboek voor een Hyundai 1.5 CRDI te krijgen? Het maakt niet uit of het een Matrix, Accent, enz. is. Zorg er gewoon voor dat er een driecilinder dieselmotor in zit. Heel erg bedankt. Mijn msm